errgo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen Norske webshoper som har 2100+ TBredB inne, helst med stepping som begynner på A (for eksempel AIUHB eller lignende)? Representanter fra webshoper kan gjerne komme med innlegg dersom de garantert har slike inne. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg vil ha en slik, jeg også!! Staljin Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen Norske webshoper som har 2100+ TBredB inne, helst med stepping som begynner på A (for eksempel AIUHB eller lignende)?Representanter fra webshoper kan gjerne komme med innlegg dersom de garantert har slike inne. Jeg bestillte fra psdata..da fikk jeg T-bred B og high stepping men jeg har hørt rykter om at det ikke er t-bred B på xp2100..hmm..veit itj jeg.. men tror jeg har det ifølge en internett side (koden på cpu) Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg kjøpte XP2100+ på PS-data - AIUHB 0301 Den går fint på 11,5 x 200 = 2,3 Ghz Så lenge stepping ender på B: aiuhB ikke AIUHA aiogB osv.. er prosessoren en t-bred B. (forutsatt selvsagt at den heter AXDADUT3C i utgangspunktet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå