Oddybody Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg har store problemer med å slå ut Lou på hard. Har prøvd minst 30 ganger, men ryker ut på solopartiene ca halveis i sangen. Strategien min er å få tak i 2 "angrep" og prøva å knekka han, men får det aldri til. Nokon som har gode tips til korleis det går kjapt å slå Lou, eller må eg rett og slett bli betre? (Komt halvveis i expert career uten store problemer) Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke engang kommet så langt enda. Sliter med Queens of the stone age Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du må ha 3 angrep mener jeg å huske, og så fyre løs når de mest intense soloene mot slutten. 2 angrep er ikke nok. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 er endel videoer på youtube der du ser hvordan det er greiest. Beste er vel å få whammy , double notes og expert attack. Battles er jo mye flaks, prøv noen ganger til så får du den sikkert:P Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 takk for svar. bare til å gi fleire tips viss dykk har. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 La ikke jeg igjen et svar her i går? Vel her har du ihvertfall en enkel metode: Har ikke prøvd det selv, så kan ikke garantere at det funker. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 ok. eg skal vertfall klare det på ærlig vis Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Spar hver eneste Whammy og Broken string til De vanskelige soloene slik klarte jeg den på Expert. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan ta han med bare et angrep. Hvis du får Whammy Bar som første angrep, vent til serien med grønne noter kommer så fyrer du løs.. Lou vil strumme etter de grønne notene og du har allerede vunnet.. Slet jævlig lenge på expert, så prøvde jeg ut det angrepet, så vant jeg! Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 hørtes greit ut...må prøvast Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 klarte lou i dag! eg holdt ut til eg fekk samla opp 3 angrep også fyrte eg laus. tur i parken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Eg kom til 7. konsert i expert før eg klarte Lou, ikkje noko stress det. TDWTG er etter min meining den vanskelegaste låta på spelet, ikkje merkeleg at det blir vanskeleg då, sjølv på hard med Lou som motstandar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå