treeHugger123 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) ... Endret 22. september 2010 av yngvenot Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 idag instalerete jeg battlefield 2 igjen, og tenkte jeg skulle spille litt på nettet... å starte spillet går helt fint, jeg logger inn og alt, men når jeg skal joine en server avslutter/klikker hele spillet.... det skjer når jeg dobbelklikker på en server..jeg kan spille lan og singel player, det er alt...!!! har noen hatt det samme problemet, eller noen som vet løsningen!? Har du åpnet brannmuren din til BF2.exe hvis du har det? Det høres jo som problemet oppstår når du skal koble deg til en server. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 idag instalerete jeg battlefield 2 igjen, og tenkte jeg skulle spille litt på nettet... å starte spillet går helt fint, jeg logger inn og alt, men når jeg skal joine en server avslutter/klikker hele spillet.... det skjer når jeg dobbelklikker på en server..jeg kan spille lan og singel player, det er alt...!!! har noen hatt det samme problemet, eller noen som vet løsningen!? Har du åpnet brannmuren din til BF2.exe hvis du har det? Det høres jo som problemet oppstår når du skal koble deg til en server. nei, det er ikke problemet...!! men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Patcha? Vis ikke det går, så reinnstaler spillet og patch på ny. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Patcha? Vis ikke det går, så reinnstaler spillet og patch på ny. ja!!!:@ jeg må vell gjøre det... grrr... det tar så jævlig med tid... men det er vell den eneste løsningen!! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Om det tar lang tid, så ville du nok ha værdt ferdig nå om du begynte med det klokka halv 4 Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Om det tar lang tid, så ville du nok ha værdt ferdig nå om du begynte med det klokka halv 4 hahaha.... ja...:P men det gjorde jeg ikke... holdt på med noe annet... men tusen takk for svar... glemte å si det i sted...:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå