PMnormal Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Her er et annet av bildene jeg sendte inn til konkurransen. Det ble presentert som nummer 1. Inspirasjonen til det forrige bildet kom egentlig fra ideen til dette bildet. Det var meningen at dette bildet skulle gi assosiasjoner til likkledet i Torino. Men Alessio kunne jeg ikke fremstille som en 2000 år gammel død mann. Min bror er det ikke så nøye med. Endret 2. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Spesielt bilde. Likte dette bedre enn det andre. Det faller ikke 100% i smak hos meg som et godt bilde, men det er absolutt ikke et dumt portrett alt etter sammenhengen. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Spesielt ja, men det er vel sånn det skal være når du legger det ut Likte det på sett og vis, men ikke noe jeg kommer til spekulere mye på. Er det noe slags myggnetting eller noe som er brukt på bildet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg avslørte hva det er i den andre tråden. Og jeg føler vel egentlig ikke jeg strekker streken så veldig langt i forhold til andre og enda rarere portretter jeg har sett. Men sært er det nok. Takk for fin kritikk. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Var akkurat inne på den andre tråden din og fikk greie på hva det var. Likte forresten det bildet mye bedre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Originalt, men får mer madonna-assosiasjon enn likklede-assosiasjon. Etter å ha sett det andre "myggnetting"-bildet må jeg dessverre si at interessen daler litt. Dette fordi jeg opplever det andre som så mye mye bedre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Sært er det, ja. Dessverre litt for sært for meg, som mange av dine andre bilder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Litt for sært for mange ser det ut for. Det andre har nok et mer spiselig uttrykk, selv om det ser ut for at få liker det også. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) digger dette, keep it coming det andre var også veldig bra Endret 2. august 2008 av hardmongo Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jo det er nok litt kult egentlig. Må se mange ganger, Men allikevel skal jeg driste meg til å si at det også er elementer jeg ikke liker. Men dagens tråder har jo vist at jeg egentlig ikke har noen særlig sans for ting allikevel, så det er jo ikke noe å legge vekt på. Men iallefall.. jeg syns bildet er godt når jeg har sett lenge på det. Og mange ganger. Men hver eneste gang så tenker jeg at det ser jo ut som plastikk. Pga lysskinnet på yttersiden av nettet. Jeg tror at du kan ta bildet sånn at det lysskinnet ikke ser sånn ut hvis du vil, og derfor så tror jeg også at du har valgt å ha det sånn. Eller som jeg ville sagt det i går, men ikke gjør det i dag for ikke å bli misforstått: Er måten lyset skinner på nettet et bevisst valg? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Egentlig trodde jeg det skulle bli mer shiny, men så ble det slik. Fair enough. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå