Gå til innhold

BK: Likkledet i Torino - veldig sært

Anbefalte innlegg

Her er et annet av bildene jeg sendte inn til konkurransen. Det ble presentert som nummer 1. Inspirasjonen til det forrige bildet kom egentlig fra ideen til dette bildet. Det var meningen at dette bildet skulle gi assosiasjoner til likkledet i Torino. Men Alessio kunne jeg ikke fremstille som en 2000 år gammel død mann. Min bror er det ikke så nøye med.

post-76334-1217683111_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo det er nok litt kult egentlig. Må se mange ganger, Men allikevel skal jeg driste meg til å si at det også er elementer jeg ikke liker. Men dagens tråder har jo vist at jeg egentlig ikke har noen særlig sans for ting allikevel, så det er jo ikke noe å legge vekt på. Men iallefall.. jeg syns bildet er godt når jeg har sett lenge på det. Og mange ganger. Men hver eneste gang så tenker jeg at det ser jo ut som plastikk. Pga lysskinnet på yttersiden av nettet. Jeg tror at du kan ta bildet sånn at det lysskinnet ikke ser sånn ut hvis du vil, og derfor så tror jeg også at du har valgt å ha det sånn.

Eller som jeg ville sagt det i går, men ikke gjør det i dag for ikke å bli misforstått: Er måten lyset skinner på nettet et bevisst valg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...