Ivar28 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen så vet vekta på mariner/merc sin rekkesekser i 90-115hk?? Og vekta til Evinrude 50hk 89-90 mod?? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Aner ikke, men tipper jeg vet en som kan svare. (har kontaktet han) Lenke til kommentar
Ivar28 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 flott.. håper på svar da.. Lenke til kommentar
droll Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen så vet vekta på mariner/merc sin rekkesekser i 90-115hk?? Og vekta til Evinrude 50hk 89-90 mod?? Mercuryen veier ca 130 kg m lang stamme, legg på ca 10 kg for powertrim ( ALL rekke seks veier ca det samme (classic )) . Evinruden veier ca 85 kg m lang stamme . Dette er ca tall, er litt variasjon ifra år til år Arne Kjetil Lenke til kommentar
Ivar28 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 oki.. det var grei info.. så det blir en 50-60 kg tyngre på hekken med en rekke6.. Tanken bak dette her er hvor mye vekt tåler båten, og hvor vannlinja kommer til å ligge.. Nå hang jeg over motor coveret på evinruden, og med mine 108 kg så kom vannlinja en del høyere opp, sånn at vann kom inn i akterbrønnen.. Men fenderlista var nesten helt nedi vannskorpa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå