Iceyas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva syns dere om bilde? Selv så er jeg ganske fornøyd med det, dette er også fra Island Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hva vi syns? Vi syns at dette er et flott motiv. Bildet er også bra, men kunne blitt enda bittelitt bedre (i mine øyne). F. eks. kunne du ha ventet til sola lyste opp mer av klippen. Er horisonten helt rett forresten? Det er jo enkelt å endre i alle fall. Men bildet tiltaler meg absolutt, det er få elementer her, slik at klippen står klart ut som hovedmotiv. Endret 2. august 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ett pent bilde. Kunne gjerne sett det i svart / hvitt også. Tok du flere bilder? Ett med stativ og lang lukker hadde vært ganske morsomt. Ser for meg at bølgene kunne gjort masse morsomt med klippen i løpet av noen sekunder, men litt for sent til det nå. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Vi kunne ikke ventet lenger, var på biltur rundt island, så kunne ikke ventet :/ Har bare et bilde til og da er klippen til venstre. Takk for kommentarer, kan prøve en svart / hvitt versjon : ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Var litt lite luft på høyre side og horisonten virker skeiv. Bortsett fra det var det et pent bilde. Litt irriterende den sky-flekken oppe til venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå