Gå til innhold

FarCry -> FarCry 2 litt rar oppfølger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Håper at du kan utrydde fiendtlige baser, uten at du har fått et bestemt opp om at du skal gjøre dette...

 

det er noe du kan, som f.eks kaste en molotov i gresset å la vinden føre det inn i basen for så å brenne ned hele driten mens du stormer inn fra ingensteds og ramponerer hele greia med din uzzziiii. helt uten request såklart:D

Lenke til kommentar
Siden Ubisoft starter fra starten av med Far Cry 2, tror jeg de har definert Far Cry til å være en slags situasjon/opplevelse.

 

Far Cry handlet om det å være i en livsfarlig situasjon alene hvor svililasjonen ikke når. Et sted hvor ondskap holder til. Og med Far Cry 2 blir vi nok en gang tatt inn i en stor verden hvor du skal stoppe ondskapen. Samtidig handler det om å kunne ta deg av en situasjon på din måte, da langt mer i Far Cry 2. Kan blr bra om Ubisoft gjør det rett.

 

Er det ikke dette så å si alle andre FPS spill også handler om? Å utrydde ondskapen på eller annen måte.

 

Syntes Far Cry og Far Cry 2 har like mye til felles som Duke Nukem 3d og wolfenstein. Føler det blir litt melking å bruke Far Cry navnet.

Lenke til kommentar
Og likevel virker Far Cry 2 uendelig mye mer interessant enn Crysis noensinne var.

 

Tja, tekniskt sett føles det for meg som et steg tilbake i forhold til Crysis. Både grafiskt og animasjons messig(veldig skuffet over at ikke bygninger o.l flyr i luften når man bruker granater, bazooka feks). ja, Crysis kveler selv de beste pcer men har man prøvd Crysis med 4870x2 CF så er WoW faktoren utrolig høy.

 

Mulig Farcry 2 har mye mer å by på ang nye ideer, oppdrag osv så får spille litt mer i morgen. I første omgang ble jeg faktisk litt lei etter en snau time. Prøve igjen i morgen )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Far Cry var bra til det kom jævla monstre.

 

Som Mala sier vil jeg heller bare drepe mennesker.

 

enig, farcry var bra helt til det kom monstre. Derfor er det bra at det er ingen form for monstre i farcry 2, heller ingen form for framtids våpen, bare nåtids africa med mørke "skinnys" som soldatene såfint kalte de når de okkuperte somalia. Eneste negative jeg kan si om farcry 2 (har kommet 56%) er at det er ganske repiterende oppdrag, og basene (med unntak) er ganske like, så det blir som å kjøre fra narvesen til seven eleven, om å om igjen.

 

Effekter og muligheter, ulikt noe annet spill finner du her. Når du først spaserer ut av veien så vil du se at dette neimen ikke er noe jungel ala oblivion style. Dette er varierende og vakkert og ikke minst realistisk. Desidert en av høstens hjemmekos. Et lite "must" for soldater som ikke liker å følle ordre, til pungt og prikke. 4/5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...