TheCatIsALie Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) I eneren er du på en øy, og du skal gjøre noe på den øya (har ikke spilt det så mye). Du skal vel finne ut noe om "project farcry". I to'ern er du midt i ødemarka og skal drepe noen som selger våpen.. Ser ikke helt for meg hvordan disse kan knyttes sammen? Endret 2. august 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du har rett, de kan ikke knyttes sammen, men det er Far Cry 2. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Begge er kickass! Det holder for meg Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ser ikke for meg at de skal kunne knyttes sammen, men heller det at begge spillene er såkalt fritt.. pluss at de har rettighetene på navnet så hvorfor ikke bruke det? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det har aldri vært meningen at det skal være en sammenhengende historie. Det blir som Call of Duty-serien. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For min del virker Crysis som Farcry 2 mens selve Farcry 2 blir som den Farcry jeg ville at den skal være. Bare elsker og kicke ass på normale mennesker og ikke aliens og ditt å datt. Som sakt likte første biten av Crysis før ja dere som har spillt vet hva som skjer... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For min del virker Crysis som Farcry 2 mens selve Farcry 2 blir som den Farcry jeg ville at den skal være.Bare elsker og kicke ass på normale mennesker og ikke aliens og ditt å datt. Som sakt likte første biten av Crysis før ja dere som har spillt vet hva som skjer... Enig der. Crysis er mer FarCry 2. Selv synes jeg at FarCry2 er det den er bare for å bruke navnet. Hadde den hetet noe annet ville den ikke fått samme oppmerksomhet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Predator og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry Endret 3. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ubisoft rettighetene til Far Cry serien. Crytek jobber ikke lenger sammen med Ubisoft, derfor lagde de Crytek, ett spill som lignet på Far Cry, som de også lagde. Far Cry 2 lages ikke av Crytek, dermed blit der ikke som Far Cry . Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jupp, og nøyaktig det samme skjedde med operation flashpoint. (trivia) Utvikler og utgiver splitter lag, og utgiveren tar med seg navnet på spillet. Endret 3. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Og likevel virker Far Cry 2 uendelig mye mer interessant enn Crysis noensinne var. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg synes FarCry 2 ser bedre ut enn eneren aldri gjorde, jeg liker godt å free roame rundt og gjør oppdrag for meg selv, gå tur i savannen eller hoppe i paragilder mens du jager sebraer Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Håper at du kan utrydde fiendtlige baser, uten at du har fått et bestemt opp om at du skal gjøre dette... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 FarCry var skikkelig artig heilt til mutant faenskapen kom og trakk spillet regelrett i dass. I FC2 vil eg kun ta mennesker av dage. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det har aldri vært meningen at det skal være en sammenhengende historie. Det blir som Call of Duty-serien. Call of Duty serien er jo basert på faktisk historie? Med unntak av COD4 som er basert på fremtiden, eventuelt nåtiden. Er jo fremdeles en sammenheng der. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Som nokon andre sa, så vart Farcry kjipt når mutantane kom inn i biletet. Samme kan seiast om Crysis, spelet vart kjedelig og rett og slett dårleg når du kom til aliens delen. Dog verkar det som Farcry 2 vert eit betre spel enn dei andre som crytek har putta saman. Quests, roaming burde vere ei kjekk opplevelse.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Evolution og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry Bare fordi du spiller gjennom det to ganger blir det ikke to spill... Mercenaries foregår i Korea, mens Mercenaries 2 foregår i Venezuela. Det er ikke noe sammenheng der bortsett fra at du spiller de samme tre folkene, men hva så? Det blir nok et av årets høydare uansett. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Far cry 2 er jo ikke andre spill i serien viss du vill fortsette på historien så spille Far Cry Instinct, Far Cry Instincts: Predator og Far Cry Instincts: Evolution de ekte etter følgerene til far cry Bare fordi du spiller gjennom det to ganger blir det ikke to spill... Mercenaries foregår i Korea, mens Mercenaries 2 foregår i Venezuela. Det er ikke noe sammenheng der bortsett fra at du spiller de samme tre folkene, men hva så? Det blir nok et av årets høydare uansett. Sånn da Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Litt skeptisk til Far Cry 2 uansett jeg da. Mistenker at det blir årets kalkun av en eller annen grunn. Føler nesten at jeg blir lit lei av spillet med all footage som har blitt released. Føler jo nesten ingen hype lenger siden jeg ikke har noen trang til å se mere nærmest. Kanskje bare meg da men Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Siden Ubisoft starter fra starten av med Far Cry 2, tror jeg de har definert Far Cry til å være en slags situasjon/opplevelse. Far Cry handlet om det å være i en livsfarlig situasjon alene hvor svililasjonen ikke når. Et sted hvor ondskap holder til. Og med Far Cry 2 blir vi nok en gang tatt inn i en stor verden hvor du skal stoppe ondskapen. Samtidig handler det om å kunne ta deg av en situasjon på din måte, da langt mer i Far Cry 2. Kan blr bra om Ubisoft gjør det rett. En oppfølger trenger ikke ha sammenheng med karakterene. Flere spill har gjort det på denne måten. Quake, Doom, Zelda, Call of Duty osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå