iNas Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei, alle Sony fans! Minst tre bærbare VAIO PC-er kan kjøpes fra Sony over web: http://www.sonystyle-europe.com/?s=externa...pItemId=Unknown _____ Nasir I. www.barbara.no Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg synes Sony-maskinene var veldig dyre. Er de virkelig så bra at så høye priser kan forsvares? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Godt spørsmål! Slik tiden er i ferd med å rusle inn i (og snart forbi) notebook markedet, så kan det fort bety dårlige dager for Sony. Men så spørs det om Sony virkelig bryr seg noe særlig om konkurranseevnen på pris. Det er fullt mulig at Sony ønsker å ha et nisjepreget outlook, der prisen ikke presses ned. Ta for eksempel VPR Matrix. Dette er bærbare designet av F.A Porsche. Disse selges for øyeblikket bare i USA og Canada. Jeg tror at Sony vil komme med noen billigere modeller senere i år. Men jeg tror neppe at de faller ned til "ECS-priser". Kvalitet er nok viktigere enn kvantitet for Sony. _____ Nasir I. www.barbara.no Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 disse maskinene selges vel ikke med norsk tastatur? og da blir vel ihvertfall frisen stiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå