Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til Dlink og trådløst bruk

Anbefalte innlegg

Har en dlink 655 og en dlink 645 PCMCIA kort.

Installert ble og Wireless Conection Manger som lå på cd platen. Denne vil derimot ikke starte....noen som hvorfor?

I tillegg kan jeg ikke finne noe Wireless Connection Manager el under Services - husker ikke hva dette heter på norsk - computer management - services. Mener å huske det skal ligge noe slikt der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man har "tweaket" xp ved å justere på services som kjører så kan det jo være at du har slått av Wifi i services og at den derfor ikke kjører.

Du får ta en titt via kjør : msconfig eller eventuelt kontrollpanel:administrative verktøy : tjenester.

Lenke til kommentar
Om man har "tweaket" xp ved å justere på services som kjører så kan det jo være at du har slått av Wifi i services og at den derfor ikke kjører.

Du får ta en titt via kjør : msconfig eller eventuelt kontrollpanel:administrative verktøy : tjenester.

ikke tweaket eller noe annet....men jeg finner jo heller ikke WIFI.....

Hvilket operativsystem bruker du?

bruker Vista

Lenke til kommentar

Hadde selv problemer med å få connection manager til å starte opp under Vista 64-bit, men fikk løst dette ved å laste ned de siste driverene/software fra d-link sine hjemmesider. Programvaren som fulgte med på cd'n var hos meg 32-bit så regner med at det var derfor problemene oppsto. Bruker nå uansett ikke d-link sin connection manager da Vista sin fungerer greit for meg, etter jeg fikk installert 64-bit drivere.

Lenke til kommentar
Hadde selv problemer med å få connection manager til å starte opp under Vista 64-bit, men fikk løst dette ved å laste ned de siste driverene/software fra d-link sine hjemmesider. Programvaren som fulgte med på cd'n var hos meg 32-bit så regner med at det var derfor problemene oppsto. Bruker nå uansett ikke d-link sin connection manager da Vista sin fungerer greit for meg, etter jeg fikk installert 64-bit drivere.

Har installert nyeste Firmware uten at dette hjalp.....Men drivere/software - ikke funnet dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...