Thiazi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har Vista 64 på en og xp 32 bit på den andre. XP får tillgang til Vista men ikke omvendt. Har prøvd å slått av passorddeling og har deling av filet slått på på begge pc-ene. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har du brukt hjelp-funksjonen i Vista? Den gir deg all den veiledning du trenger. Skriv: fildeling xp, da får du god veiledning på hvordan du deler ting med XP. Hjelp-funksjonen i Vista er milevis foran den i XP når det gjelder relevante treff. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har du skrudd av Windows Firewall på begge maskinene? Husk å reboote maskinene etterpå. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hei Ja, firewal off - ingen nytte. Skal se i help, kjedelig dette her. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Håpløst... Har prøvd i flere timer med det. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Får gi deg noen hint på veien... Arbeidsgruppe: MSHOME i XP Home-edition og WORKGROUP i XP PRO og Vista. De må være lik. Bruker du engelsk eller norsk Vista? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Som sagt har jeg prøvd i flere timer. Jeg har selv alltid brukt MSHOME som fast arbeidsgruppe på alle pcer i huset. Jeg har blitt fortalt at det er umulig å skøyte sammen XP og Vista, og det er det tydeligvis... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg får visst hjelpe deg enda mer da... Svaret fra Microsoft!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå