unundindur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hei. Jeg husker jeg så Gamer.no var på jakt etter nye ideer, og jeg skulle gjerne sett en alt-omspennende tidslinje for PC-spill (eller alle spill for den del), med søkefunksjon. Jeg ser for meg noe ala I-tunes sitt visuelle bibliotek, hvor spillkovere kommer opp, og man kan gå fram og tilbake. Mulighet for å begrense utvalget til sjanger, datoer, score etc. er selvsagt en fordel. En månedsvisning, og årsvisninger ville også vært nyttig. Endret 2. august 2008 av unundindur Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Begrense utvalget til score etc hadde vært kjekt ja = ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Takk for innspill. Vi tar det med oss videre. Begrense utvalget til score etc hadde vært kjekt ja = ) Det er allerede mulig å sortere etter karakter: http://www.gamer.no/anmeldelser/?catId=32&...rating&sd=d I menyen til venstre kan du filtrere på plattform og sjanger om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå