forbrukeren Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dette er varer jeg har funnet i diverse webshoper men ønsker å få kjøpt i oslo/nesodden for en ikke mye dyrere pris ettersom det ville blitt dyrt å kjøpe alt dette på nettet pga av frakt etc(tror jeg, vet virkelig ikke hvor mye det koster eller ordninger som fins på dette) slotHO-FAN 95Kr Vifte 8x8cm <23 Db 300 Kr ATA 133 IDE kabel med noe neon lignende shit <=45cm 135Kr Floppy kabel med noe neon lignende shit <=45cm 65Kr Skjermrensepadsgreier (:-) xKr Sunbeam Kald katode basic kit 85Kr Ok. Hvis du henger med ennå så har jeg noen spørsmål: Canon Bubble Jet I320 6-800Kr noen som vet om ett bedre valg i denne priskategorien? 1. den må holde kjeft når den ikke jobber. 2. vet ikke... kanskje du vet noe jeg må passe meg for? Zalman HP-80A 240Kr eller en stille G4Ti cooler har ikke bestemt meg her ennå, jeg går for en HELT stille pc. SG Barracuda V 80GB 900Kr Kjøper denne hvis noen med erfaring har noen sterke innvendinger mot at jeg teiper WDSpecialEdition120GB 8MB Hd min og setter vifta(se over) mot den. Kommer IKKE til å kjøpe meg en silentdrive(300kr!) Logitech Quickcam messenger 370Kr kan jeg bruke denne greia isteden for scanner?(digitalkamera, scanner og webkamera til 370! ) har ikke noe behov for noe bra bildekvalitet men kan jeg foreks ta bilde av ett ark og se hva som står på arket på skjermen? Og hvis du fortsatt henger med så har jeg flere spm: Kan jeg teipe CD-Rom,brenner/DVD-rom uten å tenke på varmen? Kan jeg kjøre mitt MSI G4Ti4400-VTD på 7 volt uten å underklokke, gjør det nå og det funker prima men er redd jeg driter meg ut med tanke på KAPOFF! ikke mer gfkort... (noen reliable apps som måler gfxkort varme?) Kan jeg kjøre prosessorvifta på 7 volt uten å underklokke for mye? har p4 2.26GHz nå med standard intel vifte(hva heter denne og hvilke specs forresten?) Ahh det var deilig.. tror jeg fikk spurt om alt nå Hvis du lever så kommer også Kongespm: Hvor i svarte granskauen(oslo) får jeg kjøpt alt dette? Lenke til kommentar
forbrukeren Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 er det ingen som kan svare på noen av spørsmålene mine engang? ikke en gang ett? :wink: Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har heng min HD opp med røde gummistrikk til Norgesglass lokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå