Metaby Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) hei, jeg har et spørsmål, og jeg fant ikke noe svar på posten.no Pakken min ankom 01.08.08 14.21 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE Noen sjangs at den har nådd Moss til i dag? 1529 er mitt postnummer. Står ikke noe at den har kommet, men har opplevd før at det ikke har blitt registrert på pakkesporing, mens pakken min er kommet fram. Moderatornotis: Endret emnetittel Endret 2. august 2008 av Camrot Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Lurer du på om når den kommer? Har den kommet? Vil den komme? Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Lurer du på om når den kommer? Har den kommet? Vil den komme? Når kommer den ja, eller lurer på om de faktisk kjører post på lørdager? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg fikk mitt Logitech G15 tastatur idag så, ja. post leveres alle dager untatt røde dager. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tipper pakka ligger i hendene dine på tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå