Gå til innhold

Twinmos....

Johnx

Anbefalte innlegg

Jeg har en 512DDR PC3200 og lurer på om jeg(skal kjøpe en ny) kan kjøpe en 256 til, eller må jeg kjøpe en 512.

Har hørt rykter om at de skal være på samme hastighet 512+512!

Og at det ikke er lurt med 512+256, for da kjører maskinen på den tregeste hele tiden er dette sant? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det størrelsen eller hastigheten du sikter til her?

Hastigheten må være den samme.

Størrelsen kan vel være forskjellig. Altså tror jeg det går med 512mb+256mb

mener størrelsen ja...

Har hørt ryktet om at maskinen brukte bare å kjøre på den miste rammen når en brikke var mindre??!!? :-?

Lenke til kommentar

mener størrelsen ja...

Har hørt ryktet om at maskinen brukte bare å kjøre på den miste rammen når en brikke var mindre??!!? :-?

Det du snakker om der gjelder hastigheten. f. eks hvis du har en 2100 brikke og en 2700, så vil begge kjøre på 2100 hastighet. skjønner ? dette gjelder ikke størrelsen på brikkene. Så du kan godt ha 1 512 brikke og 1 256 brikke sammen :yes:

Lenke til kommentar

mener størrelsen ja...

Det du snakker om der gjelder hastigheten. f. eks hvis du har en 2100 brikke og en 2700, så vil begge kjøre på 2100 hastighet. skjønner ? dette gjelder ikke størrelsen på brikkene. Så du kan godt ha 1 512 brikke og 1 256 brikke sammen :yes:

mangle produsenter anbefaler ikke og kjøre brikker med forkjellig hastighet uansett om det egentli funker. hvorfor vet jeg ikke

Lenke til kommentar

mener størrelsen ja...

mangle produsenter anbefaler ikke og kjøre brikker med forkjellig hastighet uansett om det egentli funker. hvorfor vet jeg ikke

størreslen kan være forskjellig altså, takk (så klart skal begge være pc3200)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...