Beyma Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Damen som bor der har nett, men jeg tror det fungerer slik. Modem-ruter-ledning ned til hybelen til en nettverkskontakt. jeg lurer på om jeg kan sette inn en trådløst ruter inn i den kontakten? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 kan ikke du bare koble direkte til hennes router dah? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, ingen problemer det. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) hun har kablet ruter og hun er en gammel dame, har ikke så lyst til å tukle med hennes ting.. Edit: Ringte datakjeden og han sa, hvis jeg satt en switch i nettverkskontakten og en kabel fra den inn i en trådløs ruter, så ville det fungere.. Endret 2. august 2008 av Crimar Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 1: Hvorfor skal du ha en switch der? 2: Hvorfor trådløs ruter? Du trenger et AP, og det plugger du bare inn i den kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå