be31038902 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei. Fikk ny laptop igår og når jeg skulle koble meg til internett fungerte det ikke. Fikk tilbakemelding om at jeg ikke fikk svar fra ruteren. Senere prøvde jeg på nytt hos en venn på et annet nettverk og en annen ruter - samme problem Noen forslag? Takk Mvh Arthur Golebiowski Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei. Fikk ny laptop igår og når jeg skulle koble meg til internett fungerte det ikke. Fikk tilbakemelding om at jeg ikke fikk svar fra ruteren. Senere prøvde jeg på nytt hos en venn på et annet nettverk og en annen ruter - samme problem Noen forslag? Takk Mvh Arthur Golebiowski Var det med noen cdplater? Kanskje du må se på drivercdn. Jeg regner med det er trådløst? Da kan det jo være at ikke trådløsen er aktivert. Det skal være en knapp på pcen hvor du aktiverer trådløstnett. Det kan være et tegn som ei antenne eller noe. Det er forskjell fra pc til pc. Hvilken PC er det? Lenke til kommentar
be31038902 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hei. Fikk ny laptop igår og når jeg skulle koble meg til internett fungerte det ikke. Fikk tilbakemelding om at jeg ikke fikk svar fra ruteren. Senere prøvde jeg på nytt hos en venn på et annet nettverk og en annen ruter - samme problem Noen forslag? Takk Mvh Arthur Golebiowski Var det med noen cdplater? Kanskje du må se på drivercdn. Jeg regner med det er trådløst? Da kan det jo være at ikke trådløsen er aktivert. Det skal være en knapp på pcen hvor du aktiverer trådløstnett. Det kan være et tegn som ei antenne eller noe. Det er forskjell fra pc til pc. Hvilken PC er det? Har installert driveren som fulgte med. Ja, det er trådløst. Fant ingen knapp på pcen. Dette er en compal. http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...5;c:100561;fl:0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå