Gå til innhold

Leveringstid - Komplett.no

Anbefalte innlegg

Heisann, har et lite spørsmål her... Bestillte i går Soul Calibur 4 til PS 3 fra Komplett, med levering på kvelden, men var litt sen med bestillingen i går, så da er spørsmålet om jeg vil få spillet mitt i dag eller om jeg må vente til mandag...

Noen som vet hvordan det funker??

Har prøved å finne info via Komplett sine sider, og er en link der som går til Posten.no og der står det bare at de leverer fra 17:00 til 21:00, men det står ingenting om hvilke dager de kjører ut...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten leverer ikke ut på lørdager. Det eneste de leverer ut på lørdager er Bedriftspakker ekspress over natten, og da kun om dette er avtalt.

Foreslår at du sjekker ordrestatus på Komplett, og finner trackingnummeret. Da kan du selv se hvor hen pakken befinner seg - hvis de har sendt den da.

Levering på kvelden betyr ikke at du får den neste kveld, men at du får den levert på døra den kvelden den ankommer. I noen tilfeller får man den kvelden før den ankommer postkontoret (i tilfelle trege omlastingsterminaler), og i andre tilfeller får man den kvelden samme dag.

edit: men et spill, hvorfor ikke brevpost? det tar 1 dag stort sett uansett, og Komplett er lynraske på å få sendt ut brevsendinger (er i alle fall mine erfaringer).

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...