Gå til innhold

Ravenshield rocker pokkermeg bra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep

+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret

Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige?

skjer bare hvis man bytter mag uten å ha tømt det forrige...

bytter man mag med tomt våpen, får man 30 skudd (mp5 f.eks) + at han tar fullt ladegrep (men man starter med 30+1 skudd på mappet...ser ut som de vil maksimere ammo payload :lol: )

rettelse: det er ikke mulig å fjerne våpenet fra view...dette skal være en realisme faktor...man ser f.eks ikke lengre denne rundingen som viser hvor lang tid det tar å sikfte mag. du ser bare animasjonen...

grunnen til at det ikke skal være mulig å fjerne våpenet fra view er at det skal være ulemper med å ta på, f.eks. mini-scope, siden disse tar opp mer plass på skjermen, og dermed reduserer det generelle FOV..

ny ting! du kan beordre teamet til å gå et sted bare ved å "se" på bakken ett sted, og trykke space ("action") - glimrende for spontan taktikker hvis original planen går til H. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg har det, det er konge!!!! 57 våpen...trenger jeg å si mer...............

løp og kjøøøøøøøøøøøøøøøøp!!!!!!!!!!!!!!1 :yes::yes::woot::woot:

Spiller det selv her, men jeg ser ikke hva som er så spesielt med 57 våpen. En kan fint komme gjennom spillet med 2-3 av dem, og de andre er overflødige og fungerer kun som alternativer. Det er for all del ingenting galt i å ha med 57 våpen, men jeg skulle mye heller hatt 2 oppdrag ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...