Aggex Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jah d blir deilig å få prøvd heile spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige? skjer bare hvis man bytter mag uten å ha tømt det forrige... bytter man mag med tomt våpen, får man 30 skudd (mp5 f.eks) + at han tar fullt ladegrep (men man starter med 30+1 skudd på mappet...ser ut som de vil maksimere ammo payload ) rettelse: det er ikke mulig å fjerne våpenet fra view...dette skal være en realisme faktor...man ser f.eks ikke lengre denne rundingen som viser hvor lang tid det tar å sikfte mag. du ser bare animasjonen... grunnen til at det ikke skal være mulig å fjerne våpenet fra view er at det skal være ulemper med å ta på, f.eks. mini-scope, siden disse tar opp mer plass på skjermen, og dermed reduserer det generelle FOV.. ny ting! du kan beordre teamet til å gå et sted bare ved å "se" på bakken ett sted, og trykke space ("action") - glimrende for spontan taktikker hvis original planen går til H. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har Kjøpt det og Spillt det endel. EN ting som er helt sikkert, det er vanvittig, frustrerende vanskelig. Og sinnsykt gøy. Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg har det, det er konge!!!! 57 våpen...trenger jeg å si mer............... løp og kjøøøøøøøøøøøøøøøøp!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg har det, det er konge!!!! 57 våpen...trenger jeg å si mer...............løp og kjøøøøøøøøøøøøøøøøp!!!!!!!!!!!!!!1 Spiller det selv her, men jeg ser ikke hva som er så spesielt med 57 våpen. En kan fint komme gjennom spillet med 2-3 av dem, og de andre er overflødige og fungerer kun som alternativer. Det er for all del ingenting galt i å ha med 57 våpen, men jeg skulle mye heller hatt 2 oppdrag ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå