Gå til innhold

Ravenshield rocker pokkermeg bra!


Anbefalte innlegg

Før en overivrig Mod stenger tråden, jeg fikk det på lovlig vis!

 

Fona/spaceworld i Stavanger fikk tydelig vis ikke beskjed om at de ikke skulle legge det ut for salg før fredag ;)

 

sålangt ser det hele MEGET bra ut!

 

så løp og kjøp (men ikke på el-kjøp, selv om uttrykket er derfra :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal vi se.

 

du har mye mer direkte kontroll på dine teammates...det har sikkert vært implementert i andre rainbow/sum of all fears/ghost recon spill på en eller annen måte, men det funka ganske så bra her...Du får opp et lite hvitt icon på skjermen hvis du er nær noe du kan interacte med, + at når du står litt ifra nevnte ting, er icon'et grått, slik at hvis du trykker action da, gjør teammatene dine den valgte actionen... når du gjør dette på dører får du opp en "skive" som du kan velge handling med musa på (fører musa i de fire himmelretninger, og klikker)...AI'en på teammates virker mye bedre enn før...dem plasserer seg bra når man skal åpne dører og slikt, så er det ikke kjangs for å sette seg fast med at man ikke kan "dytte" dem lengre...

 

man kan legge seg helt ned...gå på huk og stå oppreist.

 

det er en "fluid peek" mode, som gjør at du kan peeke rundt hjørner akkurat som du vil, istedet for at du må peeke så og så langt ut hver gang...overkroppen blir også "hengende" i denne posisjonen når man slipper denne "fluid peek" knappen, eller den "snaper" til den nærmeste stillingen (oppreist eller på huk)..

 

gadgets! (heartbeat sensor er en goggle som du ser små pulserende "ringer" rundt der det er folk. + selvsagt addons til våpen, slik som det var i global ops.

 

det er ikke et snev av CS følelse i spillet (mener jeg), som noen fryktet at det skulle bli.

 

man kan velge om man vil se våpenet (ala CS) onscreen, eller ikke (som vanlig RB6)...

 

viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep

+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret, slik det var på Glocken i orig. Half-Life(?)

 

ahh those little things that make it all worth while... ;)

 

ellers er jo grafikken top!

 

og story er god, virker det som - det er jo Tom Clancy da ;)

Lenke til kommentar

viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep

+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret, slik det var på Glocken i orig. Half-Life(?)  

 

sånn som i HL-moden FireArms... knasbra mod...:yes:

Lenke til kommentar

Detta spillet er berre konge!!!

Heile gameplayet er berre so kult at eg trur nesten eg må dopa meg ned og sova heilt til fredag :woot:

(forhandsbestilt altså)

 

Neste LAN-Party må jo berre ta av :o

 

Sjefen på jobb sa til meg:

Ein god soldat kviler når han kan :wink:

Lenke til kommentar
viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep

+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret

 

Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige?

Lenke til kommentar
viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep

+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret

 

Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige?

 

antakelig bare når en bytter uten å ha tømt magasinet? jeg er imidlertid ikke helt sikker på hva som er tilfellet her?

Lenke til kommentar

Greit nok, men hvorfor er det så utrolig vanskelig å la spilleren se sine egne føtter? DET har jeg lurt på lenge. Når man ser ned får man en følelse av at man spiller en flytende torso (som vugger fram og tilbake av en eller annen grunn).

Lenke til kommentar
Greit nok, men hvorfor er det så utrolig vanskelig å la spilleren se sine egne føtter? DET har jeg lurt på lenge. Når man ser ned får man en følelse av at man spiller en flytende torso (som vugger fram og tilbake av en eller annen grunn).

Enig. Det ville styrket innlevelsen kraftig! :yes: Og så ville det vært nyttig idet man nærmer seg et stup. Noen tror kanskje det hadde blitt for rotete, men det funka jo i Operation Flashpoint.

Lenke til kommentar

Jeg var såvidt jeg husker i betaen, og RS slo meg som svært realistisk. Jeg liker generelt ikke slike "bevege seg rundt i et avgrenset område" FPS spill, men noen ganger brukte vi bra taktikk, delte oss opp i 2 grupper, og det var rått når f.eks. jeg var bakgroppen og leader snek opp en dør og kastet inn en granat før vi stormet inn. Det var faktisk himla rått! :D Grafikken var svært bra, den bidro mye til realismen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...