MrLee Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Før en overivrig Mod stenger tråden, jeg fikk det på lovlig vis! Fona/spaceworld i Stavanger fikk tydelig vis ikke beskjed om at de ikke skulle legge det ut for salg før fredag sålangt ser det hele MEGET bra ut! så løp og kjøp (men ikke på el-kjøp, selv om uttrykket er derfra ) Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hva er forskjellen mellom det og de andre Rainbow six spillene, hvis man ser bort fra grafikken så klart ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 skal vi se. du har mye mer direkte kontroll på dine teammates...det har sikkert vært implementert i andre rainbow/sum of all fears/ghost recon spill på en eller annen måte, men det funka ganske så bra her...Du får opp et lite hvitt icon på skjermen hvis du er nær noe du kan interacte med, + at når du står litt ifra nevnte ting, er icon'et grått, slik at hvis du trykker action da, gjør teammatene dine den valgte actionen... når du gjør dette på dører får du opp en "skive" som du kan velge handling med musa på (fører musa i de fire himmelretninger, og klikker)...AI'en på teammates virker mye bedre enn før...dem plasserer seg bra når man skal åpne dører og slikt, så er det ikke kjangs for å sette seg fast med at man ikke kan "dytte" dem lengre... man kan legge seg helt ned...gå på huk og stå oppreist. det er en "fluid peek" mode, som gjør at du kan peeke rundt hjørner akkurat som du vil, istedet for at du må peeke så og så langt ut hver gang...overkroppen blir også "hengende" i denne posisjonen når man slipper denne "fluid peek" knappen, eller den "snaper" til den nærmeste stillingen (oppreist eller på huk).. gadgets! (heartbeat sensor er en goggle som du ser små pulserende "ringer" rundt der det er folk. + selvsagt addons til våpen, slik som det var i global ops. det er ikke et snev av CS følelse i spillet (mener jeg), som noen fryktet at det skulle bli. man kan velge om man vil se våpenet (ala CS) onscreen, eller ikke (som vanlig RB6)... viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep + at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret, slik det var på Glocken i orig. Half-Life(?) ahh those little things that make it all worth while... ellers er jo grafikken top! og story er god, virker det som - det er jo Tom Clancy da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Nidhogg: Aha det er DET tittelen på Red Harvest si skive betyr..kjekt å vite. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ush... både Black Hawk Down og Rainbow Six på to dager.. : Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep + at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret, slik det var på Glocken i orig. Half-Life(?) sånn som i HL-moden FireArms... knasbra mod... Lenke til kommentar
Foster Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Detta spillet er berre konge!!! Heile gameplayet er berre so kult at eg trur nesten eg må dopa meg ned og sova heilt til fredag (forhandsbestilt altså) Neste LAN-Party må jo berre ta av :o Sjefen på jobb sa til meg: Ein god soldat kviler når han kan :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 viktig detalje for slike som meg: Når du bytter magasin uten at det som står i er tomt, setter han bare i nytt mag, han tar ikke ladegrep+ at man f.eks får 31 skudd istedet for 30, ettersom det er ett i kammeret Skjer dette hele tiden, eller bare når man bytter magasin uten å ha tømt det forrige? antakelig bare når en bytter uten å ha tømt magasinet? jeg er imidlertid ikke helt sikker på hva som er tilfellet her? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen andre som har sett butikker som selger raven shield nå? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Endelig har de ihvertfall valgt å ta med slik at man får se våpenet når man spiller. Mye bedre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Greit nok, men hvorfor er det så utrolig vanskelig å la spilleren se sine egne føtter? DET har jeg lurt på lenge. Når man ser ned får man en følelse av at man spiller en flytende torso (som vugger fram og tilbake av en eller annen grunn). Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Raven shield blir en klasikker på nette uten tvil. Det er fantastisk bare å vite om at du kan spille det på nett. De som har prøvd det vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Last ned r6 mp demo! beaware of mad_max Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Greit nok, men hvorfor er det så utrolig vanskelig å la spilleren se sine egne føtter? DET har jeg lurt på lenge. Når man ser ned får man en følelse av at man spiller en flytende torso (som vugger fram og tilbake av en eller annen grunn). Enig. Det ville styrket innlevelsen kraftig! Og så ville det vært nyttig idet man nærmer seg et stup. Noen tror kanskje det hadde blitt for rotete, men det funka jo i Operation Flashpoint. Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 selv må jeg si at "netcoden" eller hva det heter suger i Raven Shield, er UMULIG å spille med isdn Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg var såvidt jeg husker i betaen, og RS slo meg som svært realistisk. Jeg liker generelt ikke slike "bevege seg rundt i et avgrenset område" FPS spill, men noen ganger brukte vi bra taktikk, delte oss opp i 2 grupper, og det var rått når f.eks. jeg var bakgroppen og leader snek opp en dør og kastet inn en granat før vi stormet inn. Det var faktisk himla rått! Grafikken var svært bra, den bidro mye til realismen. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som vet når det kommer på kryssboks? Jeg fant ikke noe data på dette på siden deres. R K Skaar Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 gleder meg så sinsykt til jeg får det spillet i hånda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå