laiter Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei! Sitter og vurderer nyanskaffelse av telefon. Egentlig aner jeg ikke hvorfor, siden jeg allerede har en iphone som jeg har hatt i ett halvt år og er strålende fornøyd med. Uansett begynner rastløsheten å ta fatt i meg, og trangen til ny mobil har meldt seg for alvor. Tror det kan ha noe med at jeg vil heller ha en dedikert TELEFON og ikke mp3spiller,web-browser,mail,spillmaskin og tilslutt telefonfunksjon som en eller annen "attpåklatt". (Noen som kjenner seg igjen?) Egentlig er jo dette spesifikasjoner jeg burde vært strålende fornøyd med da jeg bruker alt dette regelmessig, og egentlig er en gadget-hore:P "Okei", tenkte jeg. "Får vel begynne å se meg rundt etter noe nytt". Startet selvfølgelig å se meg rundt på amobil og forumene her for å oppdatere meg på markedet. Leser tester og forum opp og ned. Det som desverre har skjedd, er at jeg føler meg bortkommet i mobiljungelen. Jeg tar meg selv i å sitte å se etter alle de spesifikasjonene jeg har nå, og tenker da om det egentlig er noen vits i ny mobil? Hva tror dere? Fant uansett noen telefoner jeg kunne tenkt meg. SE G700 og G900. Men til min store skuffelse er disse telefonene visstnok ekstremt trege. Og da lurer jeg på; hvor trege? Hadde en N73 før min nåværende enhet, og var egentlig fornøyd med denne. N73 hadde jo også rykte på seg for å være treg. Sikkerstikket mitt så langt i letingen må være nokias E66. Denne virker kjempeflott for meg. Er ikke så viktig med multimediastøtte opp i mente, fordi jeg gidder stort sett ikke å ta bilder,høre på musikk og se film på mobiltelefonen min uansett. Til dette vil jeg heller bruke dedikerte produkter. Er det noen som har noen erfaringer med denne E66 de har lyst til å dele? For å oppsummere i et kanskje litt smårotete innlegg eller frustrasjonsskrik om du vil, vil jeg gjerne høre deres tanker om SE G700 og 900. Og Nokias E66. Er selvfølgelig åpen for andre forslag også. Er gira på mobiler som har GPS, wifi, ordentlig kalender, er kjapp (relativt), stor skjerm og ok til webbrowsing (er blitt avhengig av det når jeg sitter på ramma). Alle forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei! Vi kan jo begynne med: Hva er du ute etter? Smartphone, eller ikke? Hvis ja, hvilket OS? Symbian, Windows Mobile eller Linux? Kan du svare på dette, så har vi allerede på god vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå