vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Syng med nå: Come on, come on, listen to the money talks... Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hmm, jeg vet ikke helt.. Jeg syntes I Am Legend var en ganske bra film. Nå har jeg verken lest boka eller sett noen av de andre filmatiseringene, så jeg har vel ikke så mye å sammenligne med, men syntes fremdeles det var ganske bra underholdning. Hvem vet, hvis de gjør det riktig, så kan det faktisk fungere. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis teamet bak I am Legend hadde tatt denne prequel-filmen i originalen, fiksa det ordentlig i flashbacks, og ikke hadde hatt med alt det butterfly-crappet da kunne det funket! Så alternative ending her om dagen, og fytti helvette, begge sluttene er like teite. Selve filmen varer bare 100/104min, noe som er altfor kort for en film som dette. Flashbacks kunne vart 1 time alene spør du meg. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 tror ikke denne kommer til å bli like spennende og adrenalinfylt som den første, men den blir nok bra Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Denne skal jeg se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg