Requi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Som tittelen sier. Hva betyr ordet "Consque", og hvilket språk kommer det fra? Når jeg søker så finner jeg ingenting. Takk på forhånd. Endret 2. august 2008 av Requi Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nå tar jeg sikkert alvorlig feil, men så vidt jeg forstod så er det et koreansk navn. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Nå tar jeg sikkert alvorlig feil, men så vidt jeg forstod så er det et koreansk navn. Om det er Koreansk (som jeg ikke har peiling på), hva betyr det? Edit: Kom over det på YouTube. En kar som har skrevet ordet "consque" i video-introduksjonen sin. Det står at han er fra Brazil, og snakker derfor sikkert Portugisisk (tipper jeg). Det han har skrevet er: "é chato ser bonito mais ele consque agradar tod..." Så, noen som vet noe? Endret 2. august 2008 av Requi Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) I hvilken sammenheng har du lest det? Det er nok ikke et ordboksord som kan oversettes direkte, i alle fall. Jeg ser det blir litt brukt som nick rundt omkring, men that's it, tror jeg. Edit: Du har visst allerede hadde fortalt om sammenhengen, ja. Jeg tipper skrivefeil, egentlig! Endret 2. august 2008 av blaakopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå