cs_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dette må være det klippet som har traumatisert meg mest av alt jeg har sett opp gjennom tidene. Heldigvis har det ikke samme effekten nå, men synes det fortsatt er ganske ille. Se filmen hos Youtube Hva er deres mest skumle film-scene? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Har hatt mange creepy øyeblikk, som i X-files og stort sett alle gode skrekkfilmer, men glemmer de som regel rett etterpå. Husker jeg så den japanske versjonen av The Ring for første gang, var nokså skeptisk til fjernsyn selv ei uke etter jeg hadde sett filmen. Endret 2. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Esel-klippet husker jeg også var noe av det mest bissare og skumle jeg hadde sett når jeg var 8 år gammel! Men i nyere tid? Må være klipp ifra The Devils Rejects, som f.eks jenta med det avrevne ansiktet. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mest forstyrrende klippet fra en barnefilm ever /thread Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Når vi er inne på skumle klipp myntet på barn: http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Riktignok fra barnetv, men dette klippet hører så avgjort hjemme her. Eller i en Lynch-skrekkfilm. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hufsa fra Mummitrollet var ufatterlig creepy, tenkte ofte på henne når jeg var ute alene om natten og det var iskaldt om vinteren. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Scenen som satt kraftig i meg da jeg var barn og sitter i meg enda når jeg ser filmen og den scene nærmer seg er: E.T.: The Extra-Terrestrial. Da Elliott går ut til hagen til boden og følger etter lydene/bråket som E.T. lager. Dette er når han først treffer ET. Så når han oppdager han skinner han lommelykken rett i øyene/ansiktet til E.T. og begge hyler som faen. E.T. ser helt jævlig ut i tryne! Den scene skremte meg til døds! Jeg fikk en ET bamse, og hver kveld da jeg la meg snudde jeg han ryggen til slik at jeg ikke kunne se øynene hans.... Endret 2. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg synes Isdronningen i mumitrollet var forferdelig ekkelt. Ihvertfall når dem var på isen, og hu kom ridende på en hest. Hufsa var også helt forferdelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Et slags sandmonster som var i en Mummi-episode. Var merkelig nok ikke redd for Hufsa. Edit: Det Pinocchio-klippet der var også en ganske mindfuck. Endret 3. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når vi er inne på skumle klipp myntet på barn: http://www.youtube.com/watch?v=ZDHSbrPZH4A Riktignok fra barnetv, men dette klippet hører så avgjort hjemme her. Eller i en Lynch-skrekkfilm. 2.21-sekvensen gjorde dagen min, nei. Uken. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Running Scared spoiler: Pedoscenen i Running Scared. Takla nesten ikke å se på. Endret 3. august 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bob fra Twin Peaks http://www.youtube.com/watch?v=_B5pE1DEHyk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bob fra Twin Peaks http://www.youtube.com/watch?v=_B5pE1DEHyk Å må si meg enig, for å ikke snakke om første gangen vi får se han i første episode :S Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Se filmen hos Youtube Skremte vettet av stakkars lille meg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå