Earlskruf Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Uferdig, men vil gjerne se hvordan det ser ut så langt! Vil gjerne ha gjennomtenkte kommentarer av folk som har litt peiling på photoshop. Ser at jeg gjerne må brushe litt her og litt der, men spennende elementer som jeg kan ta med: Noen bidrag? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tja..litt vignette, kanskje? Likte bildet så langt, men ser at det kan forbedres. Det mangler et forsvinningspunkt, syns jeg. Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vinglete. For mørkt etter min mening. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Litt mørkt ja. men likte motivet veldig godt! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes det er ganske flott. Dystert og litt majestetisk der virkeligheten ruver litt foran oss, mørkt og litt truende. Dette er meget bra. Et sjeldent bilde. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det her var mørkt, både på den ene og den andre måten. Og jeg liker det! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes du kunne roa litt ned på vignettingen. Men jeg liker bilde. Heller det litt ned mot venstre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Heller det litt ned mot venstre? Det tenkte jeg også, men når jeg ser på lastebilen blir jeg usikker igjen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ser ut til at du har en hang til low-key bilder, men så får du de til bra også. Dystert og truende forfall. Nesten litt skremmende. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Veldig overvelmende bilde, føler jeg blir overfalt av skyene Virker å miste noen spennende detaljer på venstre siden, men det er ikke mangel på andre ting i bilde til å gjøre opp for det i min mening. Veldig tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå