Gå til innhold

Er dette kabinettet greit til casemodding?

Anbefalte innlegg

Er dette et bra kabinett å casemodde i?

Jeg skal bruke 4-5 vifter i det og en TRUE vifte.

Blir det plass i kabinettet til det?

Ser ut som om det er masse dilldall i det jeg ikke trenger. Blir det lett og få/Kutte det ut av kabinettet?

Servertower

MVH Lasse :)

Endret av privinius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Dumt spørsmål kanskje. Men hva skal du med et serverkabinett og spør om casemodding?

Har du planer om og bygge en server og så ha masse lys og lignende i den?

Istede for og kutte i et pc kabinett heller kjøp et som passer deg så slipper du og ødelegge et kabinett.

True er en utrolig stor kjøler så du må passepå at det er plass til den i kabinettet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

at hva stikker ut 18 cm? TRUE?

Beklager og måtte skuffe deg så stor er den ikke den er 16 cm

Høyde : 160.5 mm

Så det blir vel akkurat plass i Qubic da med kanskje 1-2 cm klarering. Så det skal vel gå greit da.

Er det her en pc du skal bygge ny nå eller skal du flytte delene dine over i en ny pc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hvorfor spør du om infoen så tidlig da?

Det er jo enda lenge til. Spar opp litt penger og kjøp et tøffere kabinnet og sånt.

Dette har jeg og du finner nok ikke noe som vekker så mye oppsikt når folk ser det.

Kabinett

Edit: la til info

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

qubic vil nok passe godt til noe sånt. Nedbombet hus faktisk høres stiling ut. Kanskj jeg skal prøve en gang og bygge en pc i en sjø. Liksom gjennomsiktig plexi glass med dataen under og så vann flytende over som i en foss. blir et helsikes søl vist sjøen detter sammen men hehe.

Lykke til med pc-en.

Det du kan gjøre er jo og dra til skraphandlere eller steder hvor folk kaster pc-ene sine og bare ta med deg en derfra kanskje. Mange av de gamledagse kabinettene er jo mer stål enn nå kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...