Bjørn Christiansen Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hei, Første dagen med min nye Sigma 70-200mm, f/2.8. Synes selv resultatet ikke ble så værst. Noen andre, konstruktive synspunkt? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 for et herlig bilde Det likte jeg meget godt.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Dette var ikke mye å kimse av.... De helt uskarpe stårene i forgrunnen ødelegger litt for mye. De blir bare dimme og forstyrrende. Ellers hadde det vært ganske nærme perfekt etter min mening. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Det er sannelig ikke verst. Blandingen av skarp og uskarp er fin, og motivet er litt annerledes sett. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Pent, meget pent. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes det minner om et CD-cover av noe slag. Fint å se på er det i alle fall. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Rett og slett flott! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Dette viser jo bare at noen evner å se motiver bedre enn andre. Bildet er svært behagelig å se på for både kropp og sinn. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Veldig pent bilde med sommerfølelse. Eneste du kunne spart deg for var signaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå