Mixy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei igjen Gir meg med dette bilde idag så skal jeg ikke plage dere mer, her har jeg nå lekt meg litt med spakene som dere kan se. Det er jo ikke meningen at dette lenger skal se ut som et direkte fotografi heller, jeg lurer mer på om du liker det eller ikke? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg liker det. Blir ene enden av det halvekstreme, og da fungerer det for meg. Dessuten fin stemning. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Liker linjer og stemning. Kan selv bruke mye kontrast i mine bilder og redigeringen fungerer fint for meg. Enkelt og på sin måte dekorativt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Uansett om du har lekt med spakene eller ei syns jeg du har benyttet deg godt av stedet. Ja, jeg liker det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Oh, flott stemning. Masse fine diagonaler/linjer som EspenE sier. Redigeringen har gitt det et litt røft og unaturlig preg, men det passer motivet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes det er et vellykket bilde. Stor dybde, og fin stemning. Glorien rundt lampene er passe stor, disse fungerer bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det er et motiv vi alle har forsøkt oss på, og du slipper hederlig fra oppgaven. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Tusen takk for gode tilbakemeldinger Skal våge meg på en utskrift når jeg kommer hjem, da jeg føler dette er et bilde med "make or break" faktor når det blåses litt opp. Tror ikke det blir noen pen utskrift med min printer uansett, men kan hjelpe meg avgjøre om jeg skal betale eventuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå