Rubyred Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noen som har bedre utsikt fra utedassen enn meg? Her er mitt bidrag. Det er forøvrig ingen feil på fargen på mine lår. Er så solbrent som det ser ut. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har ikke peiling på bilder, men jeg hater utedasser. Men hadde jeg hatt en sånn dass og utsikt, så hadde jeg heller driti (?) på utedassen. Flott bilde Du ser ut som en gris på låra btw Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Vakker utsikt, men desaturer lårene dine! (Hva skrev jeg nå nettopp?!) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 At låra dine er rosa er forsåvidt helt reit. Det gir oss bare en god føelse av sommer. Men jeg synes de dominerer bildet litt i meste laget. Det samme med dassineriøret (eller hva jeg nå skal kalle det). Det som er inne er altså en del for lyst i forhold til utemiljøet. Spesielt i lys av at du setteer fokus på utsikta i tittelen. Det blir litt for mye dass, og litt for lite utsikt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke utedass Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Har dere vannklosett i Bergen? Trodde det bare var sør for Sinsenkrysset folk bodde i hus og hadde vannklosett. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 At låra dine er rosa er forsåvidt helt reit. Det gir oss bare en god føelse av sommer. Men jeg synes de dominerer bildet litt i meste laget. Det samme med dassineriøret (eller hva jeg nå skal kalle det). Det som er inne er altså en del for lyst i forhold til utemiljøet. Spesielt i lys av at du setteer fokus på utsikta i tittelen. Det blir litt for mye dass, og litt for lite utsikt. Var egentlig ikke lagt ut som BK, men som et humoristisk stunt. Håpet det var fler som hadde utedass, men ser ikke slik ut. Legger ved et nytt bilde tatt uten blitz. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 okey.. er ikke vår og ikke har vi utedass.. men fin utsikt var det der. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 okey.. er ikke vår og ikke har vi utedass.. men fin utsikt var det der. Så rimelig luftig ut. Kanskje like greit. Uansett flott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå