mviken Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har i det siste merket at jeg har en rød ring under armen som jeg ikke har peiling på hva er. Noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Stor, liten, tykk, tynn? Tipper det er flått, men som vanlig er det lurt å ta seg en tur til legen hvis du er bekymret for noe. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg hadde det selv en gang på foten, gikk til lege og de tòk en blodprøve. Jeg testet positivt på borrelia (flåttsykdom), gikk på penicillin kur i et par uker og det ble borte =) Lenke til kommentar
mviken Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Vi snakker en rød ring som ringer inn begge armhulene mine, garantert ikke flått. Muligens sopp eller en alergisk reaksjon på en ny deoderant? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har i det siste merket at jeg har en rød ring under armen som jeg ikke har peiling på hva er. Noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det? Takk for alle svar! Du har ikke lagt merke til hvor lite beskrivende dine ord er? "Jeg har en sånn klump i huden, hva kan det være?" Svaret blir som ofte: ingen anelse. Hvis du ønsker et svar som gir mening, må du beskrive symptomene dine bedre, evnt. et bilde. Vaio Lenke til kommentar
abrj Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Høres mistenkelig ut som flåttbitt, er mye av det i år. Stikk innom legen, så får du kanskje en penicillinkur (anbefales). Hadde det vært allergisk reaksjon på noe du selv har påført huden, hadde det blitt mer generelt rødt og vondt, de jeg kjenner som har fått flåttbitt har fått disse røde ringene. Lenke til kommentar
mviken Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg prøvde å legge ved et bilde men det gikk ikke av en eller annen merkelig grunn -.- Men det er ikke liten det er minst 4cm langt og bredt og dekker hele armhulen Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du har det samme i begge armhulene ville jeg gått for reaksjon på deodorant. dette er meget vanlig, hadde det vært flått bitt ville du ha merket dette tidligere. og du ville evt kjent den når du tar på deg godlukt under armene, eller sett den hvis du ser deg i speilet samtidig som du har på godlukt. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei, legger ved 1 bilde av flottbitt, er det likt det så bør du vel oppsøke lege. Sånn, håper bildene funker da. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eventuelt ringorm (som er en soppinfeksjon) Lenke til kommentar
mviken Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hei, legger ved 1 bilde av flottbitt, er det likt det så bør du vel oppsøke lege. Sånn, håper bildene funker da. Er likt som ditt bilde til høyre, men har det under begge armene og har ikke vært borti en flott Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei, funne ut hva det er ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå