Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har en rød ring under armen, hva kan det være ?

mviken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har i det siste merket at jeg har en rød ring under armen som jeg ikke har peiling på hva er.

Noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det?

Takk for alle svar!

Du har ikke lagt merke til hvor lite beskrivende dine ord er?

"Jeg har en sånn klump i huden, hva kan det være?" Svaret blir som ofte: ingen anelse.

Hvis du ønsker et svar som gir mening, må du beskrive symptomene dine bedre, evnt. et bilde.

Vaio ;)

Lenke til kommentar

Høres mistenkelig ut som flåttbitt, er mye av det i år. Stikk innom legen, så får du kanskje en penicillinkur (anbefales).

Hadde det vært allergisk reaksjon på noe du selv har påført huden, hadde det blitt mer generelt rødt og vondt, de jeg kjenner som har fått flåttbitt har fått disse røde ringene.

Lenke til kommentar

Hvis du har det samme i begge armhulene ville jeg gått for reaksjon på deodorant. dette er meget vanlig, hadde det vært flått bitt ville du ha merket dette tidligere. og du ville evt kjent den når du tar på deg godlukt under armene, eller sett den hvis du ser deg i speilet samtidig som du har på godlukt.

Lenke til kommentar
Hei, legger ved 1 bilde av flottbitt, er det likt det så bør du vel oppsøke lege.

8fc25df4ec6e27647298b5f3394c519245c4e60.jpg

Sånn, håper bildene funker da.

Er likt som ditt bilde til høyre, men har det under begge armene og har ikke vært borti en flott

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...