SuKa Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hallo! Jeg skal kjøpe meg Scooter nå og tenkte å kjøpe en brukt Gilera DNA. Gileraen skal være fin bortsett fra at den går i 35 i motbakke. Eieren sier at det er forgasseren, men det jeg lurer på er hvor vanskelig dette er å fikse. Takk Lenke til kommentar
storkers Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hallo! Jeg skal kjøpe meg Scooter nå og tenkte å kjøpe en brukt Gilera DNA. Gileraen skal være fin bortsett fra at den går i 35 i motbakke. Eieren sier at det er forgasseren, men det jeg lurer på er hvor vanskelig dette er å fikse. Takk mener du vi skal gjette på ka som er feil?du kommer jo med minimalt med info- Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Det jeg lurer på er om det er noe problem å fikse forgasseren på en Gilera DNA eller generellt på scootere. Eieren sier at det er forgasseren, men det jeg lurer på er hvor vanskelig dette er å fikse. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det jeg lurer på er om det er noe problem å fikse forgasseren på en Gilera DNA eller generellt på scootere. Eieren sier at det er forgasseren, men det jeg lurer på er hvor vanskelig dette er å fikse. man må vite HVA som er feil med forgasseren først.vist det hjelper deg koster ny mellom 600 og 1000 kr. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Åja. Som du sikkert skjønner har jeg null peiling på slikt. Beklager den manglende informasjonen, men jeg har ikke scooteren enda. Har bare sett den på finn. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Regner med at den er original? Da gjør den ikke særlig mer enn 30-40 i litt kraftige oppoverbakker.. Men det vanlige i en forgasser er at dysene kan bli tette av sandkorn etc. Da må du skru opp det svarte lokket under gasseren, skru ut dysene og se om det sitter noe møkk i dem, men da ville man merket det på toppfart og. Sikker på at det ikke heller er plomba som er "problemet" da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå