Erren Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 En effektpedal kan nok ikke gjøre lyden bedre, men den kan gjøre så du slipper å betale for en forsterker med effekter. Dessuten gjør den det enklere å bytte effekter imens du spiller. Effektbrett får du til en billig penge på bruktmarkedet om du er heldig! Du får ikke det nyeste og mest teknologisk avanserte, men det betyr ikke at det ikke er heftig. Jeg var überheldig og fikk meg et nesten strøkent Korg FX 1500G til 900 på Finn.no, du kan jo prøve lykken. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Okay. Jeg fant en Roland Cube 15 til 500kr på finn.no. Bra pris eller? Jeg tror jeg skal kjøpe den når jeg har penger hvis ikke noen andre har gjort det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Okay. Jeg fant en Roland Cube 15 til 500kr på finn.no. Bra pris eller? Jeg tror jeg skal kjøpe den når jeg har penger hvis ikke noen andre har gjort det. Knallpris om den virker, værtfall Selv til full pris er det mye for pengene! Lenke til kommentar
lindeberg77 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis du skal spille metall og skal ha en rimelig gitar. Kjøp heller en explorer. Den ser bedre ut og låter bedre og. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Det hadde jeg tenkt til å gjøre når jeg blir bedre og har mer penger... Har tenkt på noe liknende James Hetfield har... Men jeg digger B.C.Rich og warlockene dems. Har bestilt Warlocken. Den er her slutten av neste uke! Jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gratulerer! Du må ta noen bilder når du pakker den opp og sånt, det er alltid morro Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ja! Hehe Skal ta noen bilder Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg skulle se hvordan man legger til bilder Endret 11. august 2008 av EvilMrBenny Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Tror foresten jeg fant gitaren din til rundt 1000kr på nettet:P menmen:P Vet foresten ikke om det er samme etter en nærmere titt, og den er til rundt 1200kr. Her er den hvertfall EDIT: ble usikker Endret 11. august 2008 av Jon_Martin Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det er den samme! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Oi... Og du betalte hvor meget? Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg betalte 2.469kr. Der koster den ca 1.349kr. Jeg har sett steder der den koster over 5000kr. Så jeg trodde jeg fant en billig en, men nei, det gjore jeg ikke. For det finnes en 1000 kroner billigere i sverige! 1000 er ganske mye, siden jeg tjener penger på å klippe gresset hjemme. Får ikke lov å få jobb av en eller annen grunn... Ja ja... Gjort er gjort. Jeg føler meg litt rar... Fikk plutselig ikke lyst til å sove... Er det noe jeg kan trøste meg med? "Mistet" 1000kr. Endret 11. august 2008 av EvilMrBenny Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kjøpte du din på butikk eller? det er foresten i en av europas største musikkbutikker i tyskland, de sender over hele europa. Heretter er det lurt å sjekke der før du kjøper noen annen plass:) Kan trøste deg med at du får den gitaren du ønsket deg så mye Og at du har komf til våren? Burde kanskje ikke vist deg den der... Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Trøst deg med at neste gang du kjøper gitar gjør du grundig research først :] Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kjøpte den på ddt.no. Ja, jeg skal gjøre en skikkelig grundig research neste gang jeg skal kjøpe noe! Det var kanskje feil tidspunkt å vise den, men det gjør ikke noe. Jeg kommer uansett til å bli glad når jeg får den nye gitarn. :!: Får ikke komf jeg. Vet ikke hvorfor. Men jeg skal klippe gress til jeg får råd til ny forsterker! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Uansett er det jo samme gitaren. Så det har ikke så mye å si. Penger er penger, de kommer og går :] Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Sant så sant ^^ Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kjøpte den på ddt.no. Ja, jeg skal gjøre en skikkelig grundig research neste gang jeg skal kjøpe noe! Det var kanskje feil tidspunkt å vise den, men det gjør ikke noe. Jeg kommer uansett til å bli glad når jeg får den nye gitarn. :!: Får ikke komf jeg. Vet ikke hvorfor. Men jeg skal klippe gress til jeg får råd til ny forsterker! Skal du ikke konfirmere deg altså?? Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Nei, Jon_Martin. Jeg hadde tenkt meg en borgelig en. Jeg fikk ikke lov. Konfirmasjon er det første store valget man for ta. Man skal ta. Jeg fikk ikke lov. Sånn er det bare. Ddt.no har ikke sendt gitarn ennå. Jeg begynner å bli utolmodig som alltid. Den skal være her senest helgen. Gleder meg Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, Jon_Martin. Jeg hadde tenkt meg en borgelig en. Jeg fikk ikke lov. Konfirmasjon er det første store valget man for ta. Man skal ta. Jeg fikk ikke lov. Sånn er det bare. Ddt.no har ikke sendt gitarn ennå. Jeg begynner å bli utolmodig som alltid. Den skal være her senest helgen. Gleder meg Sporer av litt nå men det får gå. Du er en modig kar som kommer til å nå langt! De fleste ville nok tatt kristelig hvis de ikke fikk ta borgelig, for pengene og selskapets skyld mener jeg. Ikke at jeg har noe med det, men burde man ikke få velge hva man ville? back to topic, det er herlig når ny-gitaren kommer ja! kribler i fingra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå