eppen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Mitt første bilde til billedkritikk, so be gentle... :-D Bildet ble tatt i en lekepark i København og etter at jeg så på bildene synes jeg at bakgrunnen spesielt i form av underlaget i blått fikk en slik flott balanse i bildet. Men, samtidig blir jeg svimmel av å se på det, fordi jeg kan ikke bestemme hvilken vei underlaget ligger. Morsomt... Canon 40D 17-85 IS USM 22mm ISO 250 F8 1/125 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja det ble en fin effekt med et underlag en ikke vaneligvis ser, fungerte også flott med farger i resten av bildet. Jeg syntes utrykket til ungen ble litt gjemt bak smukken, men de blir vel mindre samarbeidsvillige når man kvitter dem med den Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes det fungerer ganske bra. Den nysgjerrige lille rakkaren er visst ikke helt fornøyd med at det går så seint. Det er som om han ber om litt mer action. Sammen med tittelen forteller bildet en liten søt historie som er verdt å ofre en tanke til. Bildet er forøvrig greit komponert, og fargene er fine. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fine farger, og bra bakgrunn. Og et artig ståsted du har valgt. Lurer om bildet ville fungert bedre i portrettformat, med et litt videre utsnitt. Portrettformat ville indikert fartsretningen samtidig som om mor ville fått litt mer rom. Men jeg liker bildet jeg. Den lysebabyhuden mot solbrun hud gir en fin føelse av uskyld. Mor(?) holder godt rundt ungen og gir den trygghet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå