Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leovince TT eff. anlegg - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på å kjøpe meg Leovince TT eff. anlegg, og lurte på om det vil beholde den kjipe mopedlyden?

En ting til, det er sånn at en moped kan ha MAKS 5 hk, og både eksosanlegget og variatoren er plombert på scootern min, så da har den jo godt under 5hk, så hvis jeg bare bytter eksosanlegget og den fortsatt holder samme hastighet (bare aksen blir bedre da) så er jo dette fullt lovlig, og de med tralla vil vel heller ikke si noe eller i verste fall visning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok ;)

Fant en annen en som heter Technigas Next R Chrom, forstår ikke svensk så godt, men såvidt jeg forstår så er dette uplombert?

Technigas Next R Chrom sport avgassystem som passar bra till avstrypta 50cc motorer samt 70cc sport cylindrar. Passar SR Funmaster, Katana, TGB m.fl
Lenke til kommentar

50 cc og 45 km/t sier loven, men den sier ikke hvor fort du skal komme opp i 45 km/t... :cool:

også har jeg hørt at viss det er nedoverbakke kan en kjøre etter fartsgrensa. dvs viss det er 80 km/t nedover kan man kjøre i 80 km/t med mopeden. men stemmer dette????

mt5'n min gikk i 30-35 km/t oppover før, men etter at jeg spylte gjennom hele eksosanlegget med kaustik soda og polerte eksosporten i sylinderen så går den i 45-50 km/t oppover. :thumbup:

toppfarten holdt seg på 55-60 km/t som vanlig. :)

viss jeg hadde vært deg ville jeg heller prøvd meg litt frem med plomberinger og justert litt her og der før jeg satte på effektanlegg. kjipt med 4200 kr i bot viss du skulle være uheldig.

Lenke til kommentar

Justert litt her og der? Men hva er vitsen egentlig da?

Tror det blir TT anlegget, jeg renset godt igjennom eksosanlegget igår og vasket ut en masse dritt, nå gjør den en 3-4 km/t mer i bakkene.

Men altså, så lenge den holder 45 så er det jo ingen som kan si noe?

Og nei, mopeden skal ikke gå i mer enn 45 uansett om det er nedoverbakke.

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...