Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Søk tillatelse fra Kommunen. Meld fra til Politiet. Dersom man vil bli tatt seriøst må man opptre seriøst. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Søk tillatelse fra Kommunen. Meld fra til Politiet. Dersom man vil bli tatt seriøst må man opptre seriøst. Word. Lenke til kommentar
Saihtam_en Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Heilt rett folkens. Men tilbake til sjølve arrangementet. Klokkeslett osv? Blir vel ferdig før 19-20 ikkje sant? (prøver å finne fly heim sånn at eg kjem meg på jobb dagen etter ^^) Skal det vera eit tog då eller bare eit møte ved Stortinget? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Problemet med å legge det til stortinget er vel hovedsakelig at stortinget har ferie for tiden. Hva med å ha eventuell appell utenfor H-blokka i Regjeringskvartalet? Da er du rett over gata for der Kultur- og kirkedepartementet holder til. Lenke til kommentar
Saihtam_en Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Oi, godt poeng. Først tog og så til H-blokka og skrike? Det er vel mogleg å gå på Karl Johan no? Mykje folk og mykje merksemd. Men korleis ligg regjeringskvartalet iforhold til Karl Johan osv? :/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Svært nær. Fra egertorget midt på karl johan er det kanskje hundre emter ned akersgata til regjeringskvartalet. Et sekund, så skal jeg lage kart. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Rød ring er egertorget, blå ring er regjeringskvartalet. Lenke til kommentar
Saihtam_en Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Då har me ruta? EDIT: Nokon som har kontaktar eller? Giske? Stoltenberg? Haga? Eller nokon kjendisar osv? Alle kontaktar må nyttast! Endret 2. august 2008 av Saihtam_en Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dårlig kondis på TG-folket? Lenke til kommentar
Campr Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 regn med meg! sett opp et program med når det er hvor vi møter opp osv Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg er helt klart med. Droppa TG 08 For å kjøpe speilrefleks så hvis skattemyndighetene har skyld i at det ikke blir noe TG 09, ja da vet jeg ikke hva jeg gjør! Spesielt fordi begrunnelsen til skattemyndighetene er helt på jordet! Jeg drar på TG for å spille og være "sosial" ikke dor å leie Internett! Bare vi får satt opp tider og lignende så skal jeg se om jeg får lagd noen plakater og lignende Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg og en kamerat til er med, trenger bare å få vite klokkeslett! Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kommer, hvis jeg får skrapa opp penger til togturen O.o Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det beste er vel om noen i Kandu organiserer en demonstrasjon. slikat man får inhentet det man trenger av tilatelser.. gjerne med en liten sak utenfor stortinge før man går opp til regjeringskvartalet og roper på Giske.. Som lovte å støtte TG.. hvor er han nå ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Merker at det er en del tråder om dette, m forskjellige aksjonsformer. Koordinerer dere med hverandre? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skal se om jeg ikke kommer meg nedover Mine innlegg! Lenke til kommentar
Karlpwns Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kommer antaglgvis bare GI meg en tid, på torsdag er det øya da.... og onsdag... EN TIGN!!! Jeg kjenner Trine Skei Grande hun er 3 meningen til min mor, så jeg sendte henne en sms tidligere i dag og sa takk for at hun støtter oss, hun sa hun skulle gjøre alt for å få TG til å bli skatefritt, Hvis vi får vite en tid på Demostrasjon, så siet jeg fra til henne. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva med å få kontakt med Harald Zwart? han har jo sagt at han støtter TG? Lenke til kommentar
Karlpwns Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Han driver vell med noe filming eller no Lenke til kommentar
Karlpwns Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=198150 YES! GO HEDEMARK!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå