amish92 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 har tenkt å kjøpe en dreambox, men er noe jeg lurer på. Må man ha parabolantenne for å bruke den, eller kan man koble den opp via internett, bare ved en internett-kabel? håper noen gidder å svare;) Lenke til kommentar
molland Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Hvis du har lest *litt* om den tuneren, så hadde du funnet ut att det er en satelitt mottaker... og hva trengs da tror du Det er klart att du må ha antenne med x antall lnb'er, du får ikke noen signaler hvis du ikke har noe som kan motta signalene fra satelittene.. Det andre du spør om, får andre ta seg av, det begir jeg meg ikke ut på, strider muligens mot regler uten att jeg gidder å finne det u F Lenke til kommentar
runerask Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er bare et tidsspørsmål når tv-mottakeren blir en ren datamaskin, sånn at vi selv velger om vi vil koble til rett via internett, tradisjonell koax eller via tallerken. Skjønner ikke at det ikke allerede har blitt vanlig. Antagelig fordi selgererne vil tjene mest mulig på dagens teknologi først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå