perpetrus382 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 *snip* Var ikke det med Co2 avgift ment litt ironisk tro? Jeg tolka det i alle fall slik! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Høyst sannsynelig. Men det betyr jo ikke at hele posten trenger å være basert på feilkilder. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Gief! TG09, jevn Operaen med jorda! Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg støtter dette! Har selv ikke vært på TG men håper på et TG09 jeg kan komme til. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så fort hvilken dag og adresse kommer på plass, så sender jeg 6-7 brev fra alle i familien og besteforeldre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bare følg med i førstepost, så kommer det nok oppdateringer om all nødvendig informasjon (: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Hvorvidt vi går for å samle alle brevene hos meg, eller sende dem på samme dag til skatteetaten kommer på plass innen onsdag tenker jeg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 det blir TG09 over og ut dokumentasjon: http://www.hardware.no/artikler/momskravet...re/54454?pid=12 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det har vært der en stund. (: Og uansett om det blir TG09 eller ikke, er ikke momskravet rett. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 – Jeg har fortsatt tenkt å avholde TG09, uttalte Jacobsen Nes på IRC i dag. Jaha, føler meg fortsatt ikke sikker O.o Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg gjør som speik. Sender fra alle i familien. Om vi skal bruke det som er på førstesiden, eller om noen kommer med en mal til så bruker jeg den. Hadde kanskje vært best å samle alle hos Iceman™? Vært jævla fett å komme med en pose med brev. Samtidig er det lettere å få andre til å bli med om vi sender direkte, tenker da på andre på forskjellige forum. Må si jeg blir imponert av samspillet på Internet angående dette edit: Må ikke alle brevene sendes før 8. august? da holder det vel ikke med onsdag? Eller? Endret 4. august 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg foreslår at vi sender alle brevene til Iceman, så samler han dem i en mega haug og ringer alle aviser og TV-kanaler og forteller når han skal overlevere dem til skatteetaten. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Syns jeg og Men hvor mange brev regner vi med? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 You have my support! Hvem vet, kanskje ordføreren i Akershus får en hyggelig mail som gjør at han kanskje får lyst til å hjelpe Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg må sende brev i dag, skal på ferie i morra! Vil dere ha mine brev må jeg få info om hvor jeg skal sende dem (som andre sa, kanskje til iceman?). Vil gjerne ha info per privat melding eller felles melding. I have to send my letters!! EDIT: Synes første malen er konge, så å skrive en ny mal er bortkastet. Denne er så bra at den kan brukes! Endret 5. august 2008 av Crashking Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Man kan ikke skrive "Kjære Skattemyndighetene", da skattemyndigheten er i entall. Bytt til "Kjære Skattemyndighet", evt stil det til sjefen for Skatt Øst. Endre også "underskrivende" til "undertegnede", så er brevet perfekt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Siden det ble bedt om rettelse i teksten: Det heter "tilbakevirkende kraft", og ikke "tilbakeførende effekt". Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje endre til "samtlige deltakere på The Gathering ", og ikke "samtlige deltakere som har vært på The Gathering" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå