raWrz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 det blir TG09 MEN de må betale 1 mill kr per party eller no Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Spørs nå på om de vinner fram hos politikerene eller ikke det. Og om de ikke gjør det, går de jo veldig imot sin egen stortingsmelding fra i tidligere i år. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Går denne saken opp til politikerne og de ikke vinner, kan vi virkelig begynne å lure på denna regjeringa vår. De har allerede sagt tidligere hva de mener om denne saken, så "vi må" vinne hvis dette skjer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Har ikke de nok penger fra før, hvis de ikke må ta moms på The Gathering, helt idiotisk. Kun for å få mere penger i sine egne lommer. Endret 11. august 2008 av Romis Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, ville absolutt sett på gathering som et kulturarrangement. Tar de moms fra fotball arrangører? Vil si at det er tåpelig uansett, de trenger ikke pengene, og det er jo et veldig givende arrangement. Synes ofte myndighetene oppfører seg ekstremt tåpelig. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg støtter dette forslaget helt og fult ut! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Gogo halvorsen Chillern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Gogo halvorsen Chillern Flott, men synes fortsatt det var feil at de måtte søke om fritak. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Står jo at finansdepartementet skal følge opp med en lovendring (: Men lovendringer er jo ikke alltid like fort gjort, så det er jo greit at de fikk momsdispensasjon. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Utrolig godt å høre at TG fritas for moms Var veldig gledelig! Gleder meg til TG 09! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg har sittet med gåsehud (?) i 7 min nå Ikke fordi jeg fryser Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JESSJESSJESSJESSJESSJESSJESS! :D ÅÅÅHH, DEILIG :D Endret 15. august 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg blei skikkelig ordentlig oppriktig glad inni meg Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 no moms on TG? TG blir i mange år til ??? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så, alle dere som har sendt klagebrev, sender dere takkebrev og..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så, alle dere som har sendt klagebrev, sender dere takkebrev og..? Å sende en haug takkebrev ville ikke ha noe for seg nå tror jeg. Det vil bare føre til en opphopning av ting de må ta seg av når de ikke trenger det. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så, alle dere som har sendt klagebrev, sender dere takkebrev og..? ikke dumt :!: morro å høre at de slipper å betale moms. mange nye år med TG i vente Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Så, alle dere som har sendt klagebrev, sender dere takkebrev og..? Jeg har ikke sendt klagebrev, og såvidt jeg har fått med meg har det ikke blitt noe brevaksjon, men jeg kan kanskje finne på å sende takkemail til Halvorsen, ja. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Må bare si at det er godt jobba av de som har sendt in brev angående momsen. Både trådstarter og andre forumbrukere. Da blir det TG neste år også da. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hørte dette før i dag =) Får se om det blir noe TG 09 på meg da=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå