HC Alexander Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Den beste HL mod'en ever er Day of Defeat! Finnes utallige andre mods til HL også (både mp og sp mod'er). For noen få, sjekk her! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.hlrally.net bilspillmod Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 To andre fete mod'r er sven-coop og science and industry, men jeg vet ikke om de eksisterer lenger Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tactical Ops til Unreal Tournament er fet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tactical Ops til Unreal Tournament er fet. Joda, bra mod det...men han spurte da visserlig etter Half-Life mods? :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tactical Ops til Unreal Tournament er fet. Joda, bra mod det...men han spurte da visserlig etter Half-Life mods? :wink: Oops, slå seg i hodet. Uansett, om du eier UT og liker CS er TO en god mod. Veldig likt, men det er alltid gøy med litt variasjon. Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 http://www.hlrally.net bilspillmod Tøft den må eg ha, skal laste ned med en gang :o Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Tactical Ops til Unreal Tournament er fet. Joda, bra mod det...men han spurte da visserlig etter Half-Life mods? :wink: Oops, slå seg i hodet. Uansett, om du eier UT og liker CS er TO en god mod. Veldig likt, men det er alltid gøy med litt variasjon. Ja Det ska være sikkert å vist. Har Ut og Ut 2003 dem e tøffe spill, tøft at det e mods til Unreal tournamnt. Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Takker tusen ganger for svar!!!!!! No skal det bli lan til påskeferien!!! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Veit godt ka linux er men windows er best til spilling tykkar eg Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva? Er det ingen som har nevnt Natural Selection? ..neida.. blei jo bare kåra til fjorårets beste mod av Gamespy Men seriøst, NS er svært godt gjennomført og har bygd opp en svær spillerbase allerede. Absolutt verdt en titt. Btw, mod'en er lagd av folka bak CS, hehe. NS 1.1 kommer snart også, der forventes mod'en å bli enda et par hakk bedre /glede seg www.natural-selection.org Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 http://www.hlrally.net bilspillmod Tøft den må eg ha, skal laste ned med en gang :o du nedlaste??? du som har modem Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 http://www.hlrally.net bilspillmod Tøft den må eg ha, skal laste ned med en gang :o du nedlaste??? du som har modem Eg e enig det går treigt med et 28 kbits modem, men eg har Dap så det går frammover. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Action Half-life er (etter min mening ja) rå bra og gøy. Anbefales ! http://ahl.telefragged.com/ Lenke til kommentar
joac Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Btw, mod'en er lagd av folka bak CS, hehe. Vissvass.. Minh lee (gooseman) lagde Counter-Strike (med litt hjelp av en annen, cliffe, som stort sett stod for administrasjonen av Websiden) natural selection har et ganske stort development team som ikke inneholder noen av de to fra Counter-Strike Det er mulig at det er noen av de samme som har lagd maps, men det er i så tilfelle en annen story. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ok, jeg beklager det og tar det tilbake. Blant utviklerteamet bak Natural Selection står kjente mappere fra CS miljøet Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Action Half-life er (etter min mening ja) rå bra og gøy. Anbefales ! http://ahl.telefragged.com/ Går det ant å slenge seg til siden som Max Payne gjør i spillet! har sett et bilde! Hva er den nyeste versionen av action half life er????? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei Counter-strike er en sinnsyk bra mod, det sier jeg ingenting imot. Men jeg lurer på om det finnes noen andre mods til Half-life enn kun counter-strike. Har hørt om en mod kalt action half-life?? :-? Veit godt ka linux er men windows er best til spilling tykkar eg Hæ?????????? han sa ikke nokka om linux! det var i signa turen det stod noe om linux! Fattar ni???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå