creaT Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) dette er da mitt andre forsøk på macro. ble egentlig ganske fornøyd. bildet er 100% uredigert. f/7,1 1/200 sek ISO 100 70mm Endret 1. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Selv om bildet kanskje ike til å skryte av, rent teknisk, syns jeg det ble ganske digg. Litt soft på de hvite bladene. Herlige farger. Syns det var mye sjarm i bildet. Eneste du bommet litt på, syns jeg, er emnetittelen. Men men...noe må man jo ha der for å oppfylle 3-ords regelen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Pent. Det er noen lite flatterende skygger der, og, med mindre øynene mine spiller meg et puss, noen såvidt synlige flekker i bakgrunnen som fanget interessen min. Med andre ord bør skyggeområdene senkes og høynes, en umulighet hadde det ikke vært for en kjekk ting som kalles layer mask. Men som sagt pent. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Pent. Det er noen lite flatterende skygger der, og, med mindre øynene mine spiller meg et puss, noen såvidt synlige flekker i bakgrunnen som fanget interessen min. Med andre ord bør skyggeområdene senkes og høynes, en umulighet hadde det ikke vært for en kjekk ting som kalles layer mask. Men som sagt pent. er ikke så go på redigering men kan nå prøve. 'takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå