Gå til innhold

Spørsmål angående sammordna opptak høst08

hallyboy

Anbefalte innlegg

Hei!

Har søkt idrettsvitenskap på høyskolen i Telemark, avd Bø, og har et lite problem.

Det har seg sånn at jeg var på ferie når jeg fikk svaret at jeg hadde fått plass, og moren min skulle logge seg på, med meg på telefonen å svare på svarkortet på meg. Det har seg sånn at Firefox, nettlesern jeg bruker, ikke klarte å registrere svare jeg ga (?), eller så var det min mors dataferdigheter som spilte inn, slik at det aldri ble registrert noe svar.

Jeg trodde i etterkant at svaret hadde blitt registrert, siden jeg har fått mye informasjon om skolen og faget i posten. Men jeg logget på min nettside på sammordnaopptak.no, og så at det ikke hadde blitt registrert noe svar :p

Er alt håp ute, eller må jeg henge meg på jakten på restetorget?

Ser at det er en del plasser ledig der på samme linje, men ser at antal søkere er nå 16. Har ikke anelse hvor mange ledige plasser det er der heller.

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom det fortsatt er ledige plasser på studiet, burde du bare ringe eller sende sms så fort som overhodet mulig for å sikre deg en plass. Det er ikke noe å vente på. Restetorget opererer med førstemann-til-mølla-prinsippet. Det spiller ingen rolle om du kommer inn via det ordinære opptaket eller via restetorget. Om alt håp er ute for den opprinnelige søknaden din er det ikke noe å bry seg om, siden det fortsatt er ledige plasser.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...