Bruker-158599 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 vet ikke hvor jeg skal poste dette emne så tar det her. altså jeg vil ha en bensin bil, ser drit gøy ut og kjøre det! har ikke prøvd det før å nå trenger jeg en bra bensin bil og en som ikke er fordyr. jeg vil ha en som jeg kan kjøre på terrenget noen som vet om en som ikke koster for mye? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg antar at du mener metanol bil siden det er mest brukt og bensin bilene er større og dermed dyrere. Se på posten som ligger sticky på dette forumet, der er det masse butikker som du kan kjøpe bil i fra. Jeg kan nevne Elefun. Hvis det virkelig er forbrenningsmotor som du har bestemt deg for så er det ofte ting som du må tenke på før du bør gå til innkjøp. Har du plass å kjøre? jeg mener; en slik bil produserer ganske mye støy og det er skjeldent gøy for andre enn nettopp personen som kjører. Dagens (dyre; børsteløse) elektrobiler slår metanol bilene, det er hvertfall ikke mye om å gjøre. Har du tilgang til drivstoff? de fleste biler av denne typen bruker metanol blandet med en viss mengde olje og nitro. Hvis du har en hobby butikk i nærheten som selger drivstoff kan du høre om hvilke biler de har som kan passe deg. Og ja, det er drit gøy å kjøre. Bare vent til du vil opp i luften med oss andre Endret 1. august 2008 av Wulong Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det er en morsom, men tidkrevende hobby, det skal være sikkert, er mye skruing på sånne biler. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Veldig morro når det funker, men all skruinga er litt deprimerende noen ganger. Annbefaller deg å kjøpe en 1:8 Buggy Nitrobil. Den kan kjøres med så og si overalt. Men er mest egnet for buggybaner ala grus/jordbaner med hopp/svinger/dumper etc. Får mye morro ut av det. 1:10 track, binder deg på en måte bare til bane pga den klarer ikke kjøre på noe annet en fin asfalt uten grus/singel. Så hvis du liker banekjøring så fungerer dette meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå