Andie93 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg skal på konfleir i morgen, og vi skulle ha med et dåpsbilde. Men jeg ser jo så pysete ut på det. Synes det ville blitt mye tøffere med litt hår i ansikte, noe alla: Noen som kan hjelpe? Endret 1. august 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ja :!: Men hadde du klart og gjort fargen litt svartere, og lagt inn litt mere farge på haka ? ser ut som en liten bar flekk. Tusen takk for hjelpen Så mye tøffere ut Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vet ikke hva du mener med flekken, men jeg har lagt skjegget bak det blå båndet. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Så mye tøffere ut da Så litt feil, bare glem det med flekken Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 hva med tattis av en slange eller noe på ene siden av pannen da? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 haha, eller skikkelig maskin øyebryn ! Eneste gutten som er tøffere nå er vell: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 De fleste likte bildet, untatt presten da ! En mod kan godt stenge tråden nå, fikk det jeg trengte Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå