Gå til innhold

Nytt skjermkort for PCen min (Trenger hjelp)


celidog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Din data info:

Power Supply

Max output up to 400 W

PCI-ex 1x16

 

Jeg tror ikke du ville klart og drifte et 4850 kort på 400watt tror det ville blitt for lite for de krever en del strøm og vis du har for lite så dukker det bare opp svarte skjermer eller at pc-en rebooter seg.

 

Problem nr 2 kan være at kortet blir for stor for pc-en din sånn at det ikke får plass i pc-en din rett og slett.

Lenke til kommentar
Din data info:

Power Supply

Max output up to 400 W

PCI-ex 1x16

 

Jeg tror ikke du ville klart og drifte et 4850 kort på 400watt tror det ville blitt for lite for de krever en del strøm og vis du har for lite så dukker det bare opp svarte skjermer eller at pc-en rebooter seg.

 

Problem nr 2 kan være at kortet blir for stor for pc-en din sånn at det ikke får plass i pc-en din rett og slett.

 

 

Fant ut at 400W var minimum, og det kunne gå.

 

Ingen andre problemer, støtter pci-e og alt?

Lenke til kommentar
Din data info:

Power Supply

Max output up to 400 W

PCI-ex 1x16

 

Jeg tror ikke du ville klart og drifte et 4850 kort på 400watt tror det ville blitt for lite for de krever en del strøm og vis du har for lite så dukker det bare opp svarte skjermer eller at pc-en rebooter seg.

 

Problem nr 2 kan være at kortet blir for stor for pc-en din sånn at det ikke får plass i pc-en din rett og slett.

 

 

Fant ut at 400W var minimum, og det kunne gå.

 

Ingen andre problemer, støtter pci-e og alt?

 

 

Det kan gå, men så fort du er i et varmt rom, multitasker litt og kanskje klokker litt også, i tilleg kjører du Crysis på bare high eller very high, blir det ustabilt!

 

Jeg har 9800GTX med 650W PSU! Anbefaler deg det eller mer! En for stor PSU er mye bedre enn en for liten, for strømforsyneren din er ikke laget for å stresses!

En stresset PSU gir feil menge volt og lever MYE kortere! Har du en på 650 kan du jo tilogmed oppgradere uten å tenke på noe senere =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...