Gå til innhold

skal ha ny telefon

Anbefalte innlegg

hei

skal kjøpe meg ny mobil og er litt usikker på hva jeg skal velge

skal ikke bruke no særlig mere enn 4500kr, har netcom youngtalk som jeg kan kjøpe monil på

krav:

touch screen

wifi

gjerne gps( ikke noe must)

3g

edge

minimum 3mp kamera

er dette en bra telefon?

Endret av robin1379
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:

den mangler wifi,

ja, vet. det er litt latterlig egentlig. vel, jeg har angrefrist på 2 uker så jeg får testet den godt ut og se om jeg skal beholde den

Gjelder angrefristen selv om du har brukt produktet? wow.

jepps, det er det som er så konge :)

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...p;topic=cooling

"Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke åpning innebære avskåring i angreretten. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. "

Good luck pal. Håper du møter på en kundebehandler som driter i den siste setningen:P

noen som vet om htc touch pro støtter 8gb MicroSDHC minnekort?

Jeg kan ikke se noen god grunn til at den IKKE skal gjøre det :)

Lenke til kommentar
"Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke åpning innebære avskåring i angreretten. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. "

Good luck pal. Håper du møter på en kundebehandler som driter i den siste setningen:P

nuvel, jeg kjøpte et hovedkort hos PS,no åpnet det, brukte det sparte på alt som var inni selfølgelig, og fikk likevel benyttet meg av angrefristen.

men on topic:

ja man kan bruke 8gb MicroSDHC minnekort i htc touch pro

Lenke til kommentar

nuvel, jeg kjøpte et hovedkort hos PS,no åpnet det, brukte det sparte på alt som var inni selfølgelig, og fikk likevel benyttet meg av angrefristen.

men on topic:

ja man kan bruke 8gb MicroSDHC minnekort i htc touch pro

Tror det gjøres forskjell. Jeg har selv brukt HK/skjermkort og fått det byttet på angrefrist. Mobiler/harddisker/pcer bruker det ikke å være like enkelt med. Men det er uansett noe du tar med nettbutikken hvis det skulle være et tema :)

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...