linda76 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei.. trenger litt hjelp, da dataen min ikke virker plutselig. Den starter og jeg får muligheten til å trykke meg inn på F1 og F10.. ( er rimelig fersk på dataproblemer, så forklarer bare slik det står ) håper det går bra Får så en feilmelding hvor det står at : vi beklager det intrufne men windows starter ikke uten feil. bla ,bla bla,.. når jeg da trykker : start windows på vanlig måte så blir skjermen svart, men det blinker i en _ er det noen som kan hjelpe meg ?? Endret 1. august 2008 av linda76 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 du kan prøve og starte pc-en i sikkerhets modus. Får du opp en mulighet start pc-en opp med siste fungerende konfigurasjon? Har du hatt problemet før eller hatt det lenge? Nylig innstalert noe i pc-en? Sjekk at alle kablene sitter skikelig i pc-en. Vis ikke noe av dette hjelper revurder og formater pc-en. Lenke til kommentar
linda76 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 har prøvd det også, men skjermen blir bare svart, med en blinkede _ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har du nylig innstalert noe før problemet oppstod? når stopper pc-en rett etter du har valgt hvordan du vil starte? Harddisken din har mest sannsynlig noe innstalert og vil ikke fungere skikkelig. anbefaler deg og formatere harddisken og innstalere windows igjen. Vis du vil ha ut noe fra harddisken last ned linux ubuntu og boot opp med dette så får du muligheten til og overføre tingne dine til en mineppenn eller harddisk. Lykke til Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 prøv å sett i windows cd-en og velg reparer, kan ver at oppstartsfila er blitt korrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå