Gå til innhold

2 x HD 4870x2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig bare ett kjappt spørsmål, når 4870x2 kommer, blir det mulig å kjøre 2 av disse, siden de har 2 kjerner?.

Spørsmålet er vel heller hvor mye du tjener på dette. Såvidt jeg vet så scaler ikke crossfire bra utover 3-4 kjerner.

Derfor lurte jeg litt :p

Lenke til kommentar

Skalerings messig daler det KRAFTIG etter 2 GPU'er.

3 Går ganske bra, og funker i XP.

Men 4 begynner du å trenge noe inne i granskauen med CPU kraft pluss at fordelene er svært få.

Du må også ha Vista for å få brukt dette om spillet bruker DX10, er det OpenGL funker det fortsatt på XP.

Lenke til kommentar

Jeg tviler igrunn på at du igrunn trenger noe mer enn et HD4870x2 med det første, da det blir veldig god ytelse generelt. Det skal fungere med 2 x HD4870x2 i crossfire, men hvor bra ytelse det blir er ikke mulig å si enda.

Om du går for 2 stk, så burde du ha en skjerm som støtter høy oppløsning (1920 eller høyere).

Lenke til kommentar
Jeg tviler igrunn på at du igrunn trenger noe mer enn et HD4870x2 med det første, da det blir veldig god ytelse generelt. Det skal fungere med 2 x HD4870x2 i crossfire, men hvor bra ytelse det blir er ikke mulig å si enda.

Om du går for 2 stk, så burde du ha en skjerm som støtter høy oppløsning (1920 eller høyere).

sitter på en 22" men har nå en 37" og 50" atmed, som kan brukes, kanskje det blir vudert i senere tid.

Noen som vet hvor lang tid det kommer vannkjølings blokker til nye skjermkort etter lansering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...