Skog Skrike Blod Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har blitt svært glad i et band ved navn Empyrium og trenger mer musikk av denne type. Noen av albummene deres er 100% akustiske, mens andre har innblanding av doom og black metal. Her er et par eksempel. Empyrium - The Ensemble Of Silence Empyrium - Nebel Noen som kan hjelpe meg med å finne noe lignende? Lenke til kommentar
someOen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Du kan jo sjekke Opeth. Jeg har ikke hørt så mye på dem, men de har en del akkustiske deler i sangene sine. Det er riktignok ikke spesielt likt eksemplene i posten din, men det skader ikke å prøve. (Det er vel forresten death metal når jeg tenker meg om, jeg har ikke peiling på sånt) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Agalloch tror jeg passer bra. Albumguide ligger her på forumet et sted. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Drudkh og Tenhi kannskje? Endret 2. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sjekk ut Amesoeurs, et fransk band som muligens ligger i samme gate. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Sjekk ut Amesoeurs, et fransk band som muligens ligger i samme gate. Vil vel ikke påstå at det var i samme gate, men flott var det Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Estatic Fear Uaral October Falls Neun Welten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sjekk ut Impaled Northern Moonforest. Meget kvalitetsfull akustisk black metal. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vil vel ikke påstå at det var i samme gate, men flott var det Bra det da. Hva med Alcest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå