abene Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 The Gathering har en uke på seg å betale momskravet på nesten én million kroner. Les mer Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 "Skattemyndighetene mener på sin side at deltakerne kun kommer for å leie tilgang til internett, og at dette er skattepliktig." Har de i det hele tatt kikket innom skipet under TG noen gang? Ja, det er sikkert noen hundre 15-åringer som kommer for 1gb+ linje, men folk flest er jo der for et stort utvalg compoer, moro på scenen og i alt kultur-saker. Dette er daft gjort av dem, synes nå jeg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) folka i TG betal for F**** jeg som har så j****** lyst til å være der *cry* enig med deg over. TG er jo ikke bare data men også å treffe folk og ha det fun Endret 1. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
svennand Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) husker talen fra politikkerne på enden av protesttoget jeg.... godt å vite at norske politikkere holder sin standard innen løfteholding... Hva med ett nytt tog med mer voldelige holdninger? siden det tydeligvis ikke hjelper å gå stille i gangene... Endret 1. august 2008 av svennand Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Politikerne som snakket var da vel fra et annet parti eller noe? Nå var jeg aldri noen racer innen politikk da, så jeg kan ta rimelig feil. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Norge i et nøtteskall... Typisk at det skal være krav på ditten og datten og da skal det seff. være penger.. får håpe at TG fortsatt blir arrangert da. Skattemyndighetene mener på sin side at deltakerne kun kommer for å leie tilgang til internett, og at dette er skattepliktig. Pfft, TG er så mye mer enn bare internett... Endret 1. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
tåa Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dersom begrunnelsen for at TG ikke er et kulturarrangement er at deltakerne bare kommer for å leie tilgang til internett, er jo saken klar: De tar feil, og TG skal ikke betale skatt. Inntil skattemyndighetene kommer med noe bedre, kan jeg ikke se at de har noen god sak. Personlig har jeg aldri vært på TG og kommer aldri til å være der heller, men jeg synes det er for galt at et populært arrangement skal ødelegges på denne måten. Forresten: Er dette skattekravet bare for i år, eller vil de ha betalt for de siste tre årene, slik det var snakk om? Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, Men dette kom vel ikke som noe sjokk på arr. De ble jo pålagt dette FØR arr. startet D.Å. Da må man først BETALE så klage etterpå... Beklager det er sånn den Norske stat fungerer. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Dette er jo helt idiotisk. Noen som blir med å arrangere en høylytt spasertur langs Karl Johan aka demonstrasjon? Blir vel litt mer oppmerksomhet om den gjøres der, og ikke i hamar sentrum når alle er på påskeferie. Ninja-edit: Har laget en tråd her i et forsøk på å sette igang et demonstrasjonstog mot dette i Oslo, trenger folk! ; ) Endret 1. august 2008 av mrhenrik Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Får ikke staten nok penger inn gjennom alle avgiftene og momsen. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Var det der ironi eller? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 er dette slutten for TG ? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er så forbanna latterlig hele greia! Nå er jeg sikker på at TG kommer til og gå konkurs pga idiotiske politikere og en regjering/stat, som bare skal dra penger ut av alt og alle! Faen ta dere politikere! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 er det slutt på TG så står ikke stortinget stort lenger -.- Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Usaklige skattemyndigheter... Kan de ikke bare innse at det å være geek har blitt kultur? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Går The Gathering konkurs pga dette så må det bli opprør! Hvor mye C4 tror dere må til for å jevne Operahuset til jorden? Er luta lei elitekulturen som Regjeringen/Giske er så fan av! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
moft Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Flagg ut til SVERIGE ! Denne avgiftsgrådige APe regjeringen vil jo nedlegge all industri og aktivitet i landet, bensinavgifer, bo-avgifter, avgifter for å eie et hus, og å eie en bil. Jeg ønsker IKKE neste TG hvis det skal bidra til denne statens pengebinge som man får stadig mindre igjen fra ! Neste TG må artrangeres i Sverige, eller IKKE i det hele tatt. La politikersvina legge ned Norge, dem vil jo ikke ha NOE aktivitet her. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Går The Gathering konkurs pga dette så må det bli opprør! Hvor mye C4 tror dere må til for å jevne Operahuset til jorden? Er luta lei elitekulturen som Regjeringen/Giske er så fan av! jeg med på denn.. måtteb ikke quarten legges ned pga noe av det samma eller er jeg på jordet? Endret 1. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå