Gå til innhold

En litt skremmende telefonsamtale.


Anbefalte innlegg

Tror dere ikke at hvis dette hadde vært en telefonsamtale som ga ut informasjon om myndighetens forferdelige hemmeligheter, ville den vært fjernet fra youtube for lengst (Added September 07, 2007), og han ansvarlig for å ha lagt den ut omkommet i en mystisk gass-eksplosjon :)

 

Hvorfor det?

Folk tror ikke på det uansett, og det skal utrulig mye til for å overbevise folk.

Det ville sikkert vekket mer oppsikt viss de hadde fjernet den enn å bare la den være.

Den finnes sikkert og på andre sider enn youtube(?) og slette noe uønsket fra nettet er ikke lett. Kanskje derfor noen ønsker sensur? Det er det siste "frie" mediumet har, så det er i søkelyset. Pga grunner jeg ikke gidde å gå inn på.

:p

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
a) begge parter ønsker å leve i fred og lære av hverandres sivilisasjon, da er hemmelighet ikke nøkkelordet for noen av partene.

Og hva skal de "teknologisk overlegen" lære av oss?

 

c) En anen sivilisajon besøker oss med fredelige formål og vi vil optre fiendlig fordi vi frykter for underleggelse o.l. Da ville nok vårt eget millitær prøvd å holde det hemmelig før krigen begynte, men hvor skulle de utenomjordiske "snike seg" frem og tilbake når de ønsker kontakt.

De kan ha avtale med "myndighetene"... vi krever følgende, eller så smeller det.. Myndighetene ønsker helt sikkert å holde slikt hemmelig..

 

Ting vi kan anta etter å studere vår egen sivilisasjon og histore:

 

1: En teknologisk overlegen sivilisasjon "vinner" en krig mot en underlegen.

Det vil vel knapt nok være noen krig:(

 

2: En fremmed sivilisasjon ville mest sannsynlig benyttet seg av komunikasjon, derav utviklet lang-veis komunikasjon som benytter elektromagnetsike bølger (radio, tv, radar bølger) , signaler som våre SETI programmer ville funnet og annalysert som noe "ikke naturlig" og vi ville "høre" signalne deres lenge før de ankom jorden ettersom elektromagnetiske bølger i vakum har den hitill høyeste kjente hastigheten.

Det er ikke umulig at de ville sende signaler først, men det er kstremt mye støy fra det ytre rom som går oss hus forbi..

 

3: Jo mer utviklet en sivilisajon på jorden er, jo mindre "barbarisk" er den, og antar vi det samme om utenomjordiske er det svært lite sannsynlig de har lyst å mose oss, med untak av at de er livsavhengige av våre ressurser.

For vi er snille mot kyr, sauer, ulver, edderkopper og andre langt mindre siviliserte vesner?

 

4: Når en fremmed sivilisajon prøver å kontakte oss så er det svært usansynlig at de lander i area 51 for å bli sjult der for resten av menneskehten. Logisk sett hvis noen vil kontakte oss så ville de oppsøkt det som fra avstand ser ut som sentrene av vår sivilisasjon, nemlig byene.

De er ikke intresert i å møte gudoghvermansen.. De lander på øde områder..

Lenke til kommentar

Jeg preker om innlegget rett over meg...

 

Vis disse Aliensene er forran oss i utviklingen som jeg i alle fall antar sterkt, bruker de neppe elektromagnetisk stråling som medium for signaler.

Oppfinnelsen av radio var jo feks nesten bare et slumsetreff (Nesten!).

 

Vi har jo mange "sanne" historier som neppe kan være stagded. Eller millitære hemmelig testing...

 

Mange prøver og bortforklare ting, ja det må vi prøve, men noen prøver alt for hardt. Skulle tro Ceburger (en bruker lenger opp) var et utplassert Alien i Diskusjon.no for og bortforklare ting (paranoid jeg? Neeida).

 

Vis Aliensene hadde kontaktet oss offentlig hadde det blitt Panikk Deluxe.

Leste/hørte (dokumentar) om at presidenten Kennedy var den siste som fikk vite hemmelighetene om Aliens (ikke noe med drapet på Kennedy antar jeg, påstår ikke i alle fall det).

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Vis disse Aliensene er forran oss i utviklingen som jeg i alle fall antar sterkt, bruker de neppe elektromagnetisk stråling som medium for signaler.

Oppfinnelsen av radio var jo feks nesten bare et slumsetreff (Nesten!).

 

Slumptreff? Oppfinnelsen av radioen tok over 30 år og mange forskjellige forskere og vi har hele tiden forstått nøyaktig hva som skjer. Det er en grunn til at det krangles så mye om hvem som fant opp radioen? Så hva mener du egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg preker om innlegget rett over meg...

 

Vis disse Aliensene er forran oss i utviklingen som jeg i alle fall antar sterkt, bruker de neppe elektromagnetisk stråling som medium for signaler.

Oppfinnelsen av radio var jo feks nesten bare et slumsetreff (Nesten!).

 

Nei å bruke det raskeste mediet, faktisk det eneste mediet som beveger seg med lysets hastighet til å komunisere med er jo bare latterlig. Vi har obsververt og studert elektromagnetisk stråling siden tidens morgen, i form av alt fra gamma stråler til radio bølger (i grunn bare lys intill nyere tid). Å oppdage at disse kan produseres av mennesket (som et stearin lys) og senere modulere bølgene (radio) er neppe noe unikt for oss om vi skal anta at det finnes elktromagnetisk stråling alle steder i universet, noe vi ganske trygdt kan påstå.

 

Vi har jo mange "sanne" historier som neppe kan være stagded. Eller millitære hemmelig testing...

 

Nevn en sann historie som er dokumentert, bevisbar og pålitelig slik at den alminnelige vitenskapsmann ville bekrefte den.

 

Mange prøver og bortforklare ting, ja det må vi prøve, men noen prøver alt for hardt. Skulle tro Ceburger (en bruker lenger opp) var et utplassert Alien i Diskusjon.no for og bortforklare ting (paranoid jeg? Neeida).

 

damn it, busted :(

Lenke til kommentar
Vis disse Aliensene er forran oss i utviklingen som jeg i alle fall antar sterkt, bruker de neppe elektromagnetisk stråling som medium for signaler.

Oppfinnelsen av radio var jo feks nesten bare et slumsetreff (Nesten!).

 

Slumptreff? Oppfinnelsen av radioen tok over 30 år og mange forskjellige forskere og vi har hele tiden forstått nøyaktig hva som skjer. Det er en grunn til at det krangles så mye om hvem som fant opp radioen? Så hva mener du egentlig?

 

At de ikke trenger og bruke vårt medium for og dele informasjon. Get it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...